Avatar billede rusticolus Nybegynder
17. september 2008 - 10:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan indsætter jeg Overskrift 1 i sidehoved?

Jeg skriver på en lang rapport, hvor jeg gerne vil have vist i sidehoved, hvilket afsnit jeg er i. Således at jeg f.eks. langt henne i afsnit 1 blot ved at se i sidehoved, kan se at jeg er i afsnit 1.
Jeg har før gjort det vha autotekst tror jeg, men kan ikke helt huske, hvordan jeg gjorde.
17. september 2008 - 10:22 #1
I sidehovedet vælger du:
Indsæt->Felt...
Kategori: Kæder og henvisninger
Feltnavn: StyleRef
Typografi: Overskrift1
Avatar billede rusticolus Nybegynder
17. september 2008 - 10:28 #2
Ah, perfekt. Men jeg mangler også lige afsnitstallet.
f.eks. 5 Analyse altså '5' tallet. Det kommer ikke med automatisk.
17. september 2008 - 10:31 #3
Hvis det indgår i din overskriftsformatering, kommer det automatisk med.

Hvordan har du indsat afsnitsnummereringen?
Avatar billede rusticolus Nybegynder
17. september 2008 - 10:32 #4
ved at trykke på 'Opstilling med tal og bogstaver' Nej det kommer ikke automatisk med.
Avatar billede rusticolus Nybegynder
17. september 2008 - 10:37 #5
Jeg skal bare indsætte et ekstra felt og afkrydse Indsæt afsnitnummer.
Tak for hjælpen.
17. september 2008 - 10:45 #6
OK, kan se at du selv har fundet løsningen!