Avatar billede ansen Nybegynder
15. september 2008 - 15:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

2 skærme Hjælp mig hurtigt

Hej, jeg har et MSI NX8800GTS 640 mb graffikkort, og jeg har lige sat en ekstra skærm til, der er bare det problem at den deler hele skrivebordet så jeg har en del på først skærm og en del på anden skærm, men jeg ville gerne have sådan at jeg kan have et spil på den ene og fx en hjemmeside på den anden, altså jeg ville gerne have at den ene skærm skal blive som den altid har været uden den anden var sat til, og at den anden skærm skal være en helt ny slags skrivebord.
Avatar billede w13 Novice
15. september 2008 - 15:20 #1
"Hjælp mig hurtigt" ...?

Du bør nok lukke nogle af dine gamle spørgsmål, og så huske på, at vi også har andet at lave. ;)
Avatar billede ansen Nybegynder
15. september 2008 - 15:21 #2
w13 jeg har da ikke stillet netop dette spørgsmål før vel ?
Avatar billede w13 Novice
15. september 2008 - 15:27 #3
Nej nej, det var ikke det jeg mente. Bare at du har et par gamle, som du nok bør lukke/give respons i.

Og så mente jeg også, at alle de, som skriver spørgsmål herinde, søger hjælp, så et "Hjælp mig" i spørgsmålstitlen er kun forstyrrende. =) Dog ikke noget ondt ment.

Jeg kender desværre intet til skærme, så jeg kan ikke hjælpe dig, men jeg håber da, du får det løst.
Avatar billede ansen Nybegynder
15. september 2008 - 15:32 #4
ahh ok, hvordan lukker man de andre?
Avatar billede w13 Novice
15. september 2008 - 15:35 #5
Hvis du har fået et brugbart svar af en anden bruger, skal han/hun have oprettet et indlæg som "Svar". (Krydses af ved siden af indlægsboksen.) Du kan da vælge brugerens navn i boksen nederst på siden og klikke "Accepter".

Hvis du ikke har fået et brugbart svar, kan du bare oprette et indlæg som svar selv, hvor du skriver "Ellers tak for hjælpen" eller noget i den stil, og så kan du acceptere dit eget svar, så du får pointene igen. =)
Avatar billede ansen Nybegynder
15. september 2008 - 15:36 #6
ok tak,
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
15. september 2008 - 17:25 #7
Du kan ikke gøre som du gerne vil gøre med en standard windows, jeg har søgt lidt og jeg kan faktisk heller ikke finde noget tredjespart produkt der kan gøre dette.
Så tro ikke det findes.

Med Ultramon, kan du starte dit spil på din sekundær skærm, og så stadigt væk havde dit skrivebord på din primær.
http://www.realtimesoft.com/ultramon - Det er ikke præcis det du gerne vil have men en god løsning, nu hvor det ikke findes :)
Avatar billede ansen Nybegynder
15. december 2008 - 17:49 #8
Jeg skulle bare genstarte så fik jeg 2 seperate skrivebord... Dumme mig, altså undskyld det var virkelig en dumme fejl jeg lavede der =)