Avatar billede oppergaard Nybegynder
13. september 2008 - 18:01 Der er 7 kommentarer

Mit download fra asus.com går i stå?

Jeg har lige formateret og skal have hentet drivere til mit bundkort som er et:
Asus
Socket775
P5N32-E SLI PLUS

Men det går ufatteligt langsomt, og ender med at gå i stå nærmest ?

Andre steder hvor jeg kan hente mine drivere?
Avatar billede coderdk Praktikant
13. september 2008 - 18:06 #1
Avatar billede mugs Novice
13. september 2008 - 18:06 #2
http://www.google.dk/search?q=driver&hl=da&sa=2

Men det ville være en fordel hvis du skrev hvorfra du prøver at downloade.
Avatar billede oppergaard Nybegynder
13. september 2008 - 18:20 #3
Jamen indefra asus´s egen hjemmeside?
Avatar billede oppergaard Nybegynder
13. september 2008 - 19:04 #4
Hvilket program skal jeg bruge for at instalere driverene herfra?
ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/mb/socket775/P5N32-E%20SLI%20Plus/

De står som bin filer, men deamon tools kan ikke tage dem?
Avatar billede coderdk Praktikant
13. september 2008 - 19:46 #5
WinZip, WinRAR eller 7-Zip skal du bruge til at pakke dem ud med...
Avatar billede oppergaard Nybegynder
13. september 2008 - 21:40 #6
Ja, har brugt winRAR .. Men så står de som en ukendt fil for windows.. Men de er bin filer
Avatar billede coderdk Praktikant
13. september 2008 - 22:06 #7
Aaah der er ikke drivere dér, det er BIOS-updates... Sorry my bad :D Prøv at bruge www.asus.de og ændr de-de i URL'en til en-us, så bliver det engelsk, så kan du bruge deres tyske site - nogle drivere er dog kun på deres hovedserver...