Avatar billede george Nybegynder
13. september 2008 - 11:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Runtine der sletter filer en gang dagligt.

Jeg har en server hvor der bliver uploadet filer dagligt. Jeg vil gerne lave en rutine som sletter alle filer en gang dagligt f.eks kl 23:00.

Er der nogen der har en ide til hvordan det skal gøres i ASP?
Avatar billede keysersoze Guru
13. september 2008 - 11:51 #1
ASP kræver en brugerhandling for at blive aktiveret - dvs der skal være en besøgende der kalder det script, der sletter de ønskede filer. Hvis du ikke har mulighed for at sætte et job op på serveren - eller evt en lokal pc - kan du evt benytte cronjob.de til at kalde en fil på det ønskede tidspunkt.
Avatar billede george Nybegynder
13. september 2008 - 11:56 #2
Jeg kommer til at tænke på Global.asa. Kan den ikke bruge til sådan en opgave ?
Avatar billede george Nybegynder
13. september 2008 - 11:58 #3
Hvad er cronjob.de ? En Tysk side kan jeg see :-) Er ikke så god til Tysk.
Avatar billede keysersoze Guru
13. september 2008 - 12:15 #4
global.asa kræver stadig en brugerhandling.

cronjob.de er en side hvor du kan sætte cronjobs op - altså det du har behov for. Der findes også en engelsk side men den kan jeg ikke huske navnet på.
Avatar billede george Nybegynder
13. september 2008 - 12:58 #5
Ok, tak for hjælpen. Svar = points
Avatar billede keysersoze Guru
14. september 2008 - 15:02 #6
svar :)