Avatar billede macjohn Nybegynder
12. september 2008 - 23:20 Der er 11 kommentarer

Mit Outlook sender muligvis spam?!

Noget kunne tyde på at mit Outlook sender Spam ud.
Så snart jeg åbner Outlook, bliver jeg blacklistet ved Stofanet. (Det gør de i 3 timer, og så åbnes min SMTP adgang igen)

Jeg kan også mærke at der sker noget unormalt, når jeg åbner Outlook, der låser i nogle sekunder, lige efter jeg har åbnet programmet... Og det gjorde det ikke, før i tiden.
Har Bullguard installeret, og den finder ikke noget.
Har hentet nogle forskellige scannere, som heller ikke har haft noget held.
CCleaner fandt en masse, som jeg har renset ud, - og så prøvede jeg at åbne Outlook igen, - og nu er jeg blacklistet igen.

Hvad kan jeg gøre?

Jeg bemærker at det kan være en ide at hente Hijackthis, og så sende en log herind. Jeg prøver hermed:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\sm56hlpr.exe
C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe
C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Programmer\Launch Manager\OSD.exe
C:\Programmer\Launch Manager\Wbutton.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe
C:\Programmer\QuickTime\QTTask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\TomTom HOME 2\HOMERunner.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSync2.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe
C:\Documents and Settings\John\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\PMBCore\SPUVolumeWatcher.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Programmer\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\Transports\NclUSBSrv.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\Transports\NclRSSrv.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.basix.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.aldi.com/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SMSERIAL] sm56hlpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchAp] "C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyApp] "C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CtrlVol] "C:\Programmer\Launch Manager\CtrlVol.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrOSD] "C:\Programmer\Launch Manager\OSD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Wbutton] "C:\Programmer\Launch Manager\Wbutton.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" -boot
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [TomTomHOME.exe] "C:\Programmer\TomTom HOME 2\HOMERunner.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Nokia.PCSync] "C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSync2.exe" /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [PC Suite Tray] "C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe" -onlytray
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\John\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Picture Motion Browser Media Check Tool.lnk = C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\PMBCore\SPUVolumeWatcher.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Bonjour - {7F9DB11C-E358-4ca6-A83D-ACC663939424} - C:\Programmer\Bonjour\ExplorerPlugin.dll
O9 - Extra button: (no name) - {B0139915-B127-4215-9204-7E2510464FB5} - mscoree.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1152960316328
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BGLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: BGRaSvc - BullGuard - C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\support\bgrasvc.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe

--
End of file - 9777 bytes
13. september 2008 - 00:30 #1
Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...
Avatar billede macjohn Nybegynder
13. september 2008 - 01:41 #2
2 stk logs:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.28
Database version: 1134
Windows 5.1.2600 Service Pack 2

mbam-log-2008-09-13 (01-33-40).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Objekter skannet: 96302
Tid tilbagelagt: 38 minute(s), 38 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

****

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\sm56hlpr.exe
C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe
C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Programmer\Launch Manager\OSD.exe
C:\Programmer\Launch Manager\Wbutton.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe
C:\Programmer\QuickTime\QTTask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\TomTom HOME 2\HOMERunner.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSync2.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe
C:\Documents and Settings\John\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\PMBCore\SPUVolumeWatcher.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Programmer\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\Transports\NclUSBSrv.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\Transports\NclRSSrv.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.basix.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.aldi.com/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SMSERIAL] sm56hlpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchAp] "C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyApp] "C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CtrlVol] "C:\Programmer\Launch Manager\CtrlVol.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrOSD] "C:\Programmer\Launch Manager\OSD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Wbutton] "C:\Programmer\Launch Manager\Wbutton.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" -boot
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [TomTomHOME.exe] "C:\Programmer\TomTom HOME 2\HOMERunner.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Nokia.PCSync] "C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSync2.exe" /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [PC Suite Tray] "C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe" -onlytray
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\John\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Picture Motion Browser Media Check Tool.lnk = C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\PMBCore\SPUVolumeWatcher.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Bonjour - {7F9DB11C-E358-4ca6-A83D-ACC663939424} - C:\Programmer\Bonjour\ExplorerPlugin.dll
O9 - Extra button: (no name) - {B0139915-B127-4215-9204-7E2510464FB5} - mscoree.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1152960316328
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BGLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: BGRaSvc - BullGuard - C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\support\bgrasvc.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe

--
End of file - 9777 bytes
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. september 2008 - 11:34 #3
SP3 har været ude at stykke tid nu, så du mangler lige at få opdateret windows!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. september 2008 - 11:36 #4
Firewall?
Avatar billede macjohn Nybegynder
13. september 2008 - 15:34 #5
Så er der installeret servicepack - og diverse sikkerhedsopdateringer. (Jeg troede den var sat til at køre den slags automatisk, - så det har jeg slet ikke holdt øje med).

Jeg har prøvet at starte Outlook igen, - og den er stadig lidt træg i opstarten, men nu sker der faktisk det at når jeg forsøger at sende en mail, får jeg en dialogboks, som siger noget i retning af: "Et program prøver at få adgang til dine kontakter i adressebogen, vil du tillade det?") - Når jeg siger nej til det, sender den min mail (uden at jeg bliver blacklistet ved Stofa).
Så, et eller andet forsøger vist at følge med, når jeg vil sende mails?!

Hermed en ny hiJackthis Log:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\sm56hlpr.exe
C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe
C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Programmer\Launch Manager\OSD.exe
C:\Programmer\Launch Manager\Wbutton.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe
C:\Programmer\QuickTime\QTTask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\TomTom HOME 2\HOMERunner.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSync2.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe
C:\Documents and Settings\John\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\PMBCore\SPUVolumeWatcher.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\Transports\NclUSBSrv.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\Transports\NclRSSrv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Programmer\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.basix.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.aldi.com/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SMSERIAL] sm56hlpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchAp] "C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyApp] "C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CtrlVol] "C:\Programmer\Launch Manager\CtrlVol.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrOSD] "C:\Programmer\Launch Manager\OSD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Wbutton] "C:\Programmer\Launch Manager\Wbutton.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" -boot
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [TomTomHOME.exe] "C:\Programmer\TomTom HOME 2\HOMERunner.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Nokia.PCSync] "C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSync2.exe" /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [PC Suite Tray] "C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe" -onlytray
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\John\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Picture Motion Browser Media Check Tool.lnk = C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\PMBCore\SPUVolumeWatcher.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Bonjour - {7F9DB11C-E358-4ca6-A83D-ACC663939424} - C:\Programmer\Bonjour\ExplorerPlugin.dll
O9 - Extra button: (no name) - {B0139915-B127-4215-9204-7E2510464FB5} - mscoree.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1152960316328
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1221309730875
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BGLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: BGRaSvc - BullGuard - C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\support\bgrasvc.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe

--
End of file - 9984 bytes
13. september 2008 - 23:37 #6
Outlook er en masse betegnelse *S*

Hvilken version ?
Avatar billede macjohn Nybegynder
14. september 2008 - 01:08 #7
Når jeg kigger under "Om Outlook" står der Outlook 2002. (fra XP Office Pro pakken)
Avatar billede macjohn Nybegynder
16. september 2008 - 08:07 #8
Ikke for at presse på, men bare i fald nogen tænker "han har nok fundet ud af det" - så har jeg ikke fået løst mit problem endnu.
16. september 2008 - 20:18 #9
(Har været 'arbejdsramt' *S*)

... Nu er det ikke alle (u)ønskede elementer som viser sig med en HiJackThis Log; hvis du har 'mod' på det så gennemfør proceduren herfra -> http://www.eksperten.dk/artikler/1123
[SuperAntiSpyware] + [ComboFix] delen...
Avatar billede macjohn Nybegynder
20. september 2008 - 18:31 #10
OK, - så er der 3 logfiler.

Først fra ComboFix:

ComboFix 08-09-19.09 - John 2008-09-20 15:07:30.1 - NTFSx86
Microsoft Windows XP Home Edition  5.1.2600.3.1252.1.1030.18.97 [GMT 2:00]
Running from: C:\Documents and Settings\John\Skrivebord\ComboFix.exe
* Created a new restore point
* Resident AV is active

WARNING -THIS MACHINE DOES NOT HAVE THE RECOVERY CONSOLE INSTALLED !!
.

(((((((((((((((((((((((((  Files Created from 2008-08-20 to 2008-09-20  )))))))))))))))))))))))))))))))
.

2008-09-20 11:57 . 2008-09-20 11:57 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\SUPERAntiSpyware.com
2008-09-20 11:55 . 2006-07-15 13:47 <DIR> d--h----- C:\Documents and Settings\Administrator\Andre computere
2008-09-20 11:54 . 2006-07-15 12:45 <DIR> d---s---- C:\Documents and Settings\Administrator\UserData
2008-09-20 11:54 . 2006-07-22 06:14 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\Administrator\Skrivebord
2008-09-20 11:54 . 2006-07-15 11:52 <DIR> d--h----- C:\Documents and Settings\Administrator\Skabeloner
2008-09-20 11:54 . 2006-07-15 13:47 <DIR> d--h----- C:\Documents and Settings\Administrator\Printere
2008-09-20 11:54 . 2006-07-15 13:47 <DIR> dr------- C:\Documents and Settings\Administrator\Menuen Start
2008-09-20 11:54 . 2008-09-20 15:11 <DIR> d--h----- C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger
2008-09-20 11:54 . 2006-07-22 06:19 <DIR> dr------- C:\Documents and Settings\Administrator\Foretrukne
2008-09-20 11:54 . 2006-07-18 12:38 <DIR> dr------- C:\Documents and Settings\Administrator\Dokumenter
2008-09-20 11:54 . 2006-07-18 13:57 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\InterVideo
2008-09-20 11:54 . 2006-07-22 05:26 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\BullGuard
2008-09-20 11:54 . 2006-07-18 13:19 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Ahead
2008-09-20 11:54 . 2008-09-20 11:55 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\Administrator
2008-09-20 11:36 . 2008-09-20 11:36 <DIR> d-------- C:\Programmer\SUPERAntiSpyware
2008-09-20 11:36 . 2008-09-20 11:36 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\John\Application Data\SUPERAntiSpyware.com
2008-09-20 11:36 . 2008-09-20 11:36 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\SUPERAntiSpyware.com
2008-09-20 02:50 . 2008-09-20 02:50 <DIR> d-------- C:\Programmer\MSECache
2008-09-15 21:14 . 2008-09-15 21:14 50,600 --a------ C:\Documents and Settings\John\Application Data\GDIPFONTCACHEV1.DAT
2008-09-14 18:07 . 2008-07-18 22:07 270,880 --a------ C:\WINDOWS\system32\mucltui.dll
2008-09-14 18:07 . 2008-07-18 22:07 29,728 --a------ C:\WINDOWS\system32\mucltui.dll.mui
2008-09-13 12:45 . 2008-09-13 12:45 <DIR> d-------- C:\WINDOWS\system32\da
2008-09-13 12:45 . 2008-09-13 12:45 <DIR> d-------- C:\WINDOWS\system32\bits
2008-09-13 12:45 . 2008-09-13 12:45 <DIR> d-------- C:\WINDOWS\l2schemas
2008-09-13 12:39 . 2008-09-13 12:46 <DIR> d-------- C:\WINDOWS\ServicePackFiles
2008-09-13 12:26 . 2008-09-13 12:26 <DIR> d-------- C:\WINDOWS\EHome
2008-09-13 12:04 . 2004-08-26 17:48 701,440 --------- C:\WINDOWS\system32\drivers\ati2mtag.sys
2008-09-13 00:52 . 2008-09-13 00:53 <DIR> d-------- C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware
2008-09-13 00:52 . 2008-09-13 00:52 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\John\Application Data\Malwarebytes
2008-09-13 00:52 . 2008-09-13 00:52 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Malwarebytes
2008-09-13 00:52 . 2008-09-10 00:04 38,528 --a------ C:\WINDOWS\system32\drivers\mbamswissarmy.sys
2008-09-13 00:52 . 2008-09-10 00:03 17,200 --a------ C:\WINDOWS\system32\drivers\mbam.sys
2008-09-12 23:07 . 2008-09-12 23:07 <DIR> d-------- C:\Programmer\Trend Micro
2008-09-12 22:39 . 2008-09-12 22:39 <DIR> d-------- C:\Programmer\CCleaner
2008-09-12 00:55 . 2008-09-20 14:38 54,156 --ah----- C:\WINDOWS\QTFont.qfn
2008-09-12 00:55 . 2008-09-12 00:55 1,409 --a------ C:\WINDOWS\QTFont.for
2008-09-11 19:07 . 2008-06-19 17:24 28,544 --a------ C:\WINDOWS\system32\drivers\pavboot.sys
2008-09-10 23:59 . 2008-09-10 23:59 <DIR> d-------- C:\Programmer\Panda Security
2008-08-30 00:37 . 2008-08-30 00:37 <DIR> dr------- C:\Documents and Settings\John\Application Data\Brother
2008-08-30 00:37 . 2008-08-30 00:37 413 --a------ C:\WINDOWS\BRWMARK.INI
2008-08-30 00:37 . 2008-08-30 00:37 184 --a------ C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.bsi
2008-08-30 00:37 . 2008-08-30 00:37 40 --a------ C:\WINDOWS\opt_5040.ini
2008-08-30 00:37 . 2008-08-30 00:37 30 --a------ C:\WINDOWS\system32\brss01a.ini
2008-08-30 00:37 . 2008-08-30 00:37 26 --a------ C:\WINDOWS\BRPP2KA.INI
2008-08-30 00:17 . 2008-08-30 00:17 <DIR> d-------- C:\Programmer\Bonjour
2008-08-29 22:35 . 2008-08-29 22:35 376 --a------ C:\WINDOWS\ODBC.INI
2008-08-29 22:34 . 2008-08-29 22:34 <DIR> d-------- C:\WINDOWS\ShellNew
2008-08-22 20:19 . 2008-08-22 20:19 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\John\Application Data\PC Suite
2008-08-22 20:19 . 2008-08-22 20:19 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\John\Application Data\Nokia
2008-08-22 20:19 . 2008-08-22 20:19 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\PC Suite
2008-08-22 20:17 . 2008-08-22 20:17 <DIR> d-------- C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite
2008-08-22 20:16 . 2008-08-22 20:17 <DIR> d-------- C:\Programmer\Fælles filer\Nokia
2008-08-22 20:16 . 2008-08-22 20:16 <DIR> d-------- C:\Programmer\DIFX
2008-08-22 20:15 . 2008-08-22 20:15 <DIR> d-------- C:\Programmer\PC Connectivity Solution
2008-08-22 20:15 . 2007-09-17 15:53 21,632 --a------ C:\WINDOWS\system32\drivers\pccsmcfd.sys
2008-08-22 20:14 . 2008-05-07 07:38 90,624 --a------ C:\WINDOWS\system32\nmwcdcls.dll
2008-08-22 20:13 . 2008-08-22 20:16 <DIR> d-------- C:\Programmer\Nokia
2008-08-22 20:08 . 2008-08-22 20:09 <DIR> d-------- C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Installations

.
((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Find3M Report  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
2008-09-20 12:51 --------- d-----w C:\Documents and Settings\John\Application Data\Skype
2008-09-20 12:45 --------- d-----w C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\BullGuard
2008-09-20 09:35 --------- d-----w C:\Programmer\Fælles filer\Wise Installation Wizard
2008-09-20 00:43 --------- d-----w C:\Documents and Settings\John\Application Data\BullGuard
2008-09-13 13:03 --------- d-----w C:\Programmer\Microsoft Works
2008-09-01 21:41 --------- d-----w C:\Programmer\Mozilla Thunderbird
2008-08-29 20:29 --------- d-----w C:\Programmer\microsoft frontpage
2008-08-06 22:38 --------- d-----w C:\Programmer\Trustpilot
2008-07-18 20:10 94,920 ----a-w C:\WINDOWS\system32\cdm.dll
2008-07-18 20:10 53,448 ----a-w C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
2008-07-18 20:10 45,768 ----a-w C:\WINDOWS\system32\wups2.dll
2008-07-18 20:10 36,552 ----a-w C:\WINDOWS\system32\wups.dll
2008-07-18 20:09 563,912 ----a-w C:\WINDOWS\system32\wuapi.dll
2008-07-18 20:09 325,832 ----a-w C:\WINDOWS\system32\wucltui.dll
2008-07-18 20:09 205,000 ----a-w C:\WINDOWS\system32\wuweb.dll
2008-07-18 20:09 1,811,656 ----a-w C:\WINDOWS\system32\wuaueng.dll
2008-07-18 20:07 210,976 ----a-w C:\WINDOWS\system32\muweb.dll
2008-07-07 20:29 253,952 ----a-w C:\WINDOWS\system32\es.dll
2008-06-24 16:44 74,240 ----a-w C:\WINDOWS\system32\mscms.dll
2008-06-24 16:12 295,936 ------w C:\WINDOWS\system32\wmpeffects.dll
2008-06-23 16:33 826,368 ----a-w C:\WINDOWS\system32\wininet.dll
2008-06-20 17:48 246,784 ----a-w C:\WINDOWS\system32\mswsock.dll
2006-07-18 14:04 8 --sh--r C:\WINDOWS\system32\C20D43C03A.sys
2006-07-18 14:04 4,704 --sha-w C:\WINDOWS\system32\KGyGaAvL.sys
.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((  Reg Loading Points  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
*Note* empty entries & legit default entries are not shown
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CTFMON.EXE"="C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe" [2008-04-14 15360]
"MSMSGS"="C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" [2008-04-14 1695232]
"BullGuard"="C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" [2008-04-30 308552]
"WMPNSCFG"="C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe" [2006-11-15 204288]
"Skype"="C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" [2007-09-13 22880040]
"TomTomHOME.exe"="C:\Programmer\TomTom HOME 2\HOMERunner.exe" [2008-05-06 202088]
"Nokia.PCSync"="C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSync2.exe" [2008-06-17 1249280]
"PC Suite Tray"="C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe" [2008-08-11 1124352]
"Google Update"="C:\Documents and Settings\John\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" [2008-09-10 133104]
"SUPERAntiSpyware"="C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe" [2008-02-29 1481968]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"igfxtray"="C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe" [2005-07-19 94208]
"igfxhkcmd"="C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe" [2005-07-19 77824]
"igfxpers"="C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe" [2005-07-19 114688]
"LaunchAp"="C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe" [2005-07-25 32768]
"HotkeyApp"="C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe" [2006-07-17 65536]
"CtrlVol"="C:\Programmer\Launch Manager\CtrlVol.exe" [2003-09-16 20480]
"LMgrOSD"="C:\Programmer\Launch Manager\OSD.exe" [2005-03-16 204800]
"Wbutton"="C:\Programmer\Launch Manager\Wbutton.exe" [2006-07-10 86016]
"NeroFilterCheck"="C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe" [2006-01-12 155648]
"BullGuard"="C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" [2008-04-30 308552]
"SynTPEnh"="C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe" [2006-07-14 798810]
"Adobe Photo Downloader"="C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe" [2007-03-09 63712]
"Adobe Reader Speed Launcher"="C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe" [2008-01-11 39792]
"QuickTime Task"="C:\Programmer\QuickTime\QTTask.exe" [2008-03-28 413696]
"iTunesHelper"="C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe" [2008-03-30 267048]
"SunJavaUpdateSched"="C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe" [2008-06-10 144784]
"RTHDCPL"="RTHDCPL.EXE" [2006-07-06 C:\WINDOWS\RTHDCPL.exe]
"SkyTel"="SkyTel.EXE" [2006-05-16 C:\WINDOWS\SkyTel.exe]
"SMSERIAL"="sm56hlpr.exe" [2005-09-16 C:\WINDOWS\sm56hlpr.exe]

[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CTFMON.EXE"="C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE" [2008-04-14 15360]

C:\Documents and Settings\John\Menuen Start\Programmer\Start\
Picture Motion Browser Media Check Tool.lnk - C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\PMBCore\SPUVolumeWatcher.exe [2008-05-18 385024]

C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start\
Microsoft Office.lnk - C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE [2001-02-13 83360]

[hkey_local_machine\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\ShellExecuteHooks]
"{5AE067D3-9AFB-48E0-853A-EBB7F4A000DA}"= "C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASSEH.DLL" [2006-12-20 77824]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\winlogon\notify\!SASWinLogon]
2007-04-19 12:41 294912 C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\drivers32]
"msacm.dvacm"= C:\PROGRA~1\FLLESF~1\ULEADS~1\Vio\Dvacm.acm
"msacm.mpegacm"= mpegacm.acm
"msacm.ulmp3acm"= ulmp3acm.acm

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center]
"AntiVirusOverride"=dword:00000001
"FirewallOverride"=dword:00000001

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile]
"EnableFirewall"= 0 (0x0)

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\AuthorizedApplications\List]
"C:\\WINDOWS\\system32\\sessmgr.exe"=
"C:\\Programmer\\Messenger\\msmsgs.exe"=
"C:\\WINDOWS\\system32\\fxsclnt.exe"=
"C:\\Programmer\\NetMeeting\\Conf.exe"=
"C:\\Programmer\\InterVideo\\DVD7\\WinDVD.exe"=
"C:\\Programmer\\InterVideo\\MediaOne Gallery\\mediaone.exe"=
"C:\\Programmer\\BullGuard Software\\BullGuard\\BullGuard.exe"=
"C:\\Programmer\\BullGuard Software\\BullGuard\\BullGuardUpdate.exe"=
"C:\\Programmer\\MSN Messenger\\msnmsgr.exe"=
"C:\\Programmer\\MSN Messenger\\msncall.exe"=
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"=
"C:\\Programmer\\iTunes\\iTunes.exe"=
"C:\\Programmer\\Bonjour\\mDNSResponder.exe"=
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"=
"C:\\Programmer\\Skype\\Phone\\Skype.exe"=

R0 pavboot;pavboot;C:\WINDOWS\system32\drivers\pavboot.sys [2008-06-19 28544]
R1 Hotkey;Hotkey;C:\WINDOWS\system32\drivers\Hotkey.sys [2003-04-28 9867]
R1 VFILT;BullGuard Firewall Kernel Driver;C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\FwEngine\FiltNt.sys [2006-10-27 125216]
R2 BdFileSpy;BullGuard File Monitor Driver;C:\WINDOWS\system32\drivers\BdFileSpy.sys [2008-04-30 50896]
R2 BsFileScan;BullGuard File Scan Service;C:\WINDOWS\System32\svchost.exe [2008-04-14 14336]
R2 BsFwall;BullGuard Firewall Service;C:\WINDOWS\System32\svchost.exe [2008-04-14 14336]
R3 PROTECT.DLL;BullGuard Firewall Protection Plugin;C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\FwEngine\Protect.dll [2006-10-27 16960]
R3 Reconn;BullGuard Email Monitor;C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\reconn.sys [2008-04-30 16984]
S1 Wbutton;Wbutton;C:\WINDOWS\system32\drivers\Wbutton.sys [ ]
S3 ADBLOCK.DLL;BullGuard Firewall Adware Plugin;C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\FwEngine\AdBlock.dll [ ]
S3 BGRaSvc;BGRaSvc;C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\support\bgrasvc.exe [2008-04-30 79176]
S3 HTMLFILT.DLL;BullGuard Firewall HTML Plugin;C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\FwEngine\HtmlFilt.dll [ ]
S3 HTTPFILT.DLL;BullGuard Firewall HTTP Plugin;C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\FwEngine\HttpFilt.dll [ ]
S3 uxddrv;Dynamically loaded UxdDrv;e:\Diagnose\Wstpro\uxddrv.sys [ ]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows nt\currentversion\svchost]
BullGuard REG_MULTI_SZ    BgMainSvc BsFileScan BsMailProxy
BullGuardFw REG_MULTI_SZ    BsFwall

[HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{191d46d3-c1ed-11dc-abf0-00166fa6c1b3}]
\Shell\AutoRun\command - F:\AutoRun.exe

[HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{191d46d5-c1ed-11dc-abf0-00166fa6c1b3}]
\Shell\AutoRun\command - F:\AutoRun.exe

[HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{191d46d6-c1ed-11dc-abf0-00166fa6c1b3}]
\Shell\AutoRun\command - F:\AutoRun.exe

[HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{191d46d7-c1ed-11dc-abf0-00166fa6c1b3}]
\Shell\AutoRun\command - F:\AutoRun.exe
.
Contents of the 'Scheduled Tasks' folder
.
- - - - ORPHANS REMOVED - - - -

HKLM-Run-NWEReboot - (no file)

.
------- Supplementary Scan -------
.
FireFox -: Profile - C:\Documents and Settings\John\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\zzvpzhy8.default\
FireFox -: prefs.js - STARTUP.HOMEPAGE - hxxp://www.economic.dk/website/default.asp
FF -: plugin - C:\Documents and Settings\John\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\1.2.131.11\npGoogleOneClick5.dll
FF -: plugin - C:\Programmer\iTunes\Mozilla Plugins\npitunes.dll
.

**************************************************************************

catchme 0.3.1361 W2K/XP/Vista - rootkit/stealth malware detector by Gmer, http://www.gmer.net
Rootkit scan 2008-09-20 15:12:21
Windows 5.1.2600 Service Pack 3 NTFS

scanning hidden processes ...

scanning hidden autostart entries ...

scanning hidden files ...

scan completed successfully
hidden files: 0

**************************************************************************
.
Completion time: 2008-09-20 15:14:53
ComboFix-quarantined-files.txt  2008-09-20 13:14:37

Pre-Run: 44.332.597.248 byte ledig
Post-Run: 44,715,753,472 byte ledig

219 --- E O F --- 2008-09-13 12:16:51

Og så fra HiJackThis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\sm56hlpr.exe
C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe
C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Programmer\Launch Manager\OSD.exe
C:\Programmer\Launch Manager\Wbutton.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe
C:\Programmer\QuickTime\QTTask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\TomTom HOME 2\HOMERunner.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSync2.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe
C:\Documents and Settings\John\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\Transports\NclUSBSrv.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\Transports\NclRSSrv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Programmer\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\PMBCore\SPUVolumeWatcher.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.basix.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.aldi.com/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SMSERIAL] sm56hlpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchAp] "C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyApp] "C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CtrlVol] "C:\Programmer\Launch Manager\CtrlVol.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrOSD] "C:\Programmer\Launch Manager\OSD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Wbutton] "C:\Programmer\Launch Manager\Wbutton.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe" -boot
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.2\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\bullguard.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [TomTomHOME.exe] "C:\Programmer\TomTom HOME 2\HOMERunner.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Nokia.PCSync] "C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSync2.exe" /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [PC Suite Tray] "C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe" -onlytray
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\John\Lokale indstillinger\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Picture Motion Browser Media Check Tool.lnk = C:\Programmer\Sony\Sony Picture Utility\PMBCore\SPUVolumeWatcher.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Bonjour - {7F9DB11C-E358-4ca6-A83D-ACC663939424} - C:\Programmer\Bonjour\ExplorerPlugin.dll
O9 - Extra button: (no name) - {B0139915-B127-4215-9204-7E2510464FB5} - mscoree.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1152960316328
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1221309730875
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: BullGuard LiveUpdate (BGLiveSvc) - BullGuard Software - C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: BGRaSvc - BullGuard - C:\Programmer\BullGuard Software\BullGuard\support\bgrasvc.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe

--
End of file - 10144 bytes

Og tilsidst fra SuperAntiSpyware:

SUPERAntiSpyware Scan Log
http://www.superantispyware.com

Generated 09/20/2008 at 05:20 PM

Application Version : 4.0.1154

Core Rules Database Version : 3412
Trace Rules Database Version: 1404

Scan type      : Complete Scan
Total Scan Time : 01:41:13

Memory items scanned      : 171
Memory threats detected  : 0
Registry items scanned    : 6113
Registry threats detected : 0
File items scanned        : 25818
File threats detected    : 0
20. september 2008 - 22:41 #11
Hmmm... det ka' jeg ikke liiiiige gennemskue...