Avatar billede jkampmann Nybegynder
09. september 2008 - 17:42 Der er 5 kommentarer

Google viser ikke relateret indhold

Hvorfor i alverden viser Google latterlige og ubrugelige og IKKE relaterede indhold på mine annoncer på www.clickgame.dk ?

Kan ikke se hvorfor den ikke skulle vise relateret indhold?!?!
Avatar billede w13 Novice
09. september 2008 - 17:51 #1
Det ser bare ud til, at der vises reklamer ud fra dine keywords: games, online, speed.

Hvilke ord skulle den da bruge?
Avatar billede jkampmann Nybegynder
09. september 2008 - 17:55 #2
Mit site skal nok vise indhold fra andre spil-sites osv..

Se her f.eks:

Ads by Google
Windows Key - 7 Kabale DK - Lars Thomsen - Michael Dahl - Michael Foss

Hvor fanden kommer det lige pludselig fra?

Og i venstre side:

      Spar 50-80% hos tandlægen
      Kroner, Implantater, Broer, parodontose. Se priser, garantier
      www.tandrejser.dk/tandlaege

      Dating
      Find din nye kæreste på Dating.dk Opret dig gratis med det samme
      www.dating.dk

      Se og Hør
      Hele danmarks billedugeblad på nettet. Læs alt det nye sladder her
      www.seoghoer.dk

      Dating
      Single? Gratis Medlemskab!
      www.datingidanmark.dk

Min side med dating? se og hør? Tandlæge? Pengelån? Det passer da overhovedet ikke!!
Avatar billede w13 Novice
09. september 2008 - 18:22 #3
Lige nu kan din side slet ikke findes på Google. Det kan godt have lidt at gøre med det. Har du ikke mulighed for at indstille nogle nøgleord på din ads-side?
Avatar billede jkampmann Nybegynder
09. september 2008 - 21:34 #4
Problemet er, at når jeg går ind på http://clickgame.dk/ viser den ubrugelige reklamer.

Prøv så tryk her:
http://clickgame.dk/?q=this-week

så er det pludselig noget helt andet.. hvad skyldes dette? er blevet indekseret i google ...
Avatar billede jkampmann Nybegynder
09. september 2008 - 21:34 #5