Avatar billede sploof Nybegynder
04. september 2008 - 12:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skærm virker ikke.

Hejsa.

Dette er lidt et "andenhånds" spørgsmål.

De gamle ringede lige og sagde at deres skærm ikke virkede. Den kommer med denne besked.

No input signal

Input 1: DV1-D

Go to power save

Er det ikke bare et stik, som ikke er sat ordenligt i?

På forhånd tak.
Avatar billede geforce3 Praktikant
04. september 2008 - 12:36 #1
Prøvede du ikke at sige de skulle sætte stikket i så? Det kan nogengange både være i skærmen og computeren der er løs stik.
Avatar billede c-holst Novice
04. september 2008 - 12:50 #2
ellers kunne den også komme med sådan en melding hvis grafikkortet af en eller anden grund ikke leveret signalet.

prøv at gøre som geforce siger og derefter prøv skærmen på en anden maskinen.

giver der ikke noget, kan de prøve at tage grafikkortet ud og sætte det i igen hvis det er muligt:-)
Avatar billede sploof Nybegynder
04. september 2008 - 12:59 #3
ok, nu er lidt svært, da jeg ikke sidder med computeren. Hun havde godt nok prøvet med en anden skærm, og med samme resultat, så det kunne måske godt være noget med grafikkortet.

Men jeg skal der ud på søndag, så må vi tage den derfra.
Avatar billede geforce3 Praktikant
04. september 2008 - 14:32 #4
Hvis hun har prøvet med en anden skærm, så er det nok ikke fordi stikket ikke sidder ordenligt i.

Det kan være der er andre dele der er defekte, men prøv som c-holst skriver måske med et andet grafikkort, så hvis du har mulighed for det, så tag et par løsdele med du kan tjekke med
28. april 2011 - 17:27 #5
(Er du stadig igang her ?)
Avatar billede sploof Nybegynder
28. april 2011 - 17:38 #6
Hej karise_larry,

Du må meget gerne smide et svar, så du kan få dine point.

Mvh
Sploof
28. april 2011 - 18:16 #7
Ping... ?