Avatar billede secher35 Nybegynder
29. august 2008 - 10:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Combo search box med opdelt array

Hej jeg har tidligere fået hjælp at "mitbrugernavn" som har været så flink at give mig noget kode som kan ses her:

http://www.secher.me.uk/array/test3.asp

filen den snakker med er her:

http://www.secher.me.uk/array/ministerier.txt

Nu kommer mit næste problem så.
Jeg skal kunne bestemme hvilken array værdi jeg vil have i hvilket felt. altså lige nu hvis man skriver "a" kommer alle med a og det er rigtig nok fra den gruppe i txt filen jeg kalder array(0) men hvis man skriver "w" kommer alle dem fra array(1) og jeg har forsøgt uafbrudt i en dags tid nu på at lave et tekstfelt der søger i array(0) og et der gør i array(1).

Er der nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede secher35 Nybegynder
29. august 2008 - 10:46 #1
Jeg er ikke sikker på at jeg har forklaret mig ordenlig.

men skrive endelig hvis ikke i kan forstå mig.
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
29. august 2008 - 12:34 #2
jeg prøver lige at tjekke op på det ;-))
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
29. august 2008 - 12:37 #3
mener du at du vil have flere input felter dvs. input 1 kalder array 1 og input 2 kalder array 2 eller hva' ????
Avatar billede secher35 Nybegynder
29. august 2008 - 12:51 #4
ja lige nøjagtig.
Sådan at alt inden det første , på hver linie skal i indput 1 og så videre. det er også muligt at der kommer flere , felter i txt filen så der skal mere end 2 input felter ind. og hvis man nu vælger "Arbejdsministeriet" skal den selv finde ud af at i input falt 2 er det så "www.am.dk" der skal stå da det er på samme linie i txt filen.
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
29. august 2008 - 15:27 #5
tror du skal stille spørgsmålet under javascript - da det er noget med flerdimisonelt array og det er jeg ikke stærk i
Avatar billede secher35 Nybegynder
29. august 2008 - 15:39 #6
okai mange tak. Det vil jeg lige prøve. :)