Avatar billede swensson Nybegynder
28. august 2008 - 22:56 Der er 9 kommentarer

PC til TV

Hej eksperter.

Jeg håber at i kan hjælpe mig.

Jeg vil gerne tilslutte min PC til mit fjernsyn, og til dette har jeg et scart-kabel magen til dette: http://www.av-cables.dk/billede_kabler/scart_kabel/scart_til_svideo_kabel/pctv_kabel_med_scartstik_15_m_784_da.html

Jeg kan bare ikke få det til at virke. Mit grafikkort er et GeForce 7950 GT.

Det som sker er, at der intet billede kommer frem på skærmen (TV'et) Kan i hjælpe mig?
Avatar billede Jensen DK Novice
29. august 2008 - 08:19 #1
Du skal nok i egenskaber for skærm eller i Nvidia / ATI kontrol pannel og stille den til 2 skærme.
Avatar billede swensson Nybegynder
29. august 2008 - 09:38 #2
Det gjorde jeg også, men det virker ikke. Burde det bare "poppe" op på mit TV? For al er bare mørkt derinde.
Avatar billede Jensen DK Novice
29. august 2008 - 11:03 #3
Har du AV 1 og AV 2 så prøv at skifte.
Avatar billede swensson Nybegynder
29. august 2008 - 11:26 #4
Det har jeg desværre ikke på mit grafikkort.
Avatar billede thov Forsker
29. august 2008 - 12:19 #5
Grib fjernbetjeningen... AV-1, AV-2 på TV apparatet - ikke computeren :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
29. august 2008 - 13:22 #6
Nemlig.
Avatar billede swensson Nybegynder
29. august 2008 - 13:36 #7
Okay. Der gjorde jeg lige mig selv til grin. :) Jeg kigger på det efter arbejdet.
Avatar billede swensson Nybegynder
29. august 2008 - 19:16 #8
Jeg forstår det ikke. Jeg har sat scart-stikket i TV'et, og den anden ende i TV-out på min PC. Jeg kan ikke finde det på mit fjernsyn alligevel. Har skiftet mellem AV-1 og 2.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2008 - 19:59 #9
Har du prøvet at genstarte med fjernsynet tændt, og sat til.