Avatar billede tonika Nybegynder
28. august 2008 - 10:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

c5 baseret hjemmeside

Hej alle...
En lille forespørgsel.
Vi er en mellemstor virksomhed, som skal have lavet en ny hjemmeside med e-shop osv. Denne skal arbejde sammen med c5. Vi har allerede haft 2 møder med forskellige virksomheder, men det lader ikke til, at det er så let at finde nogen der er kompetente.
Er der nogen der kender en virksomhed der kan anbefales?
Avatar billede japping Nybegynder
28. august 2008 - 15:54 #1
Ja, kontakt Dan J. hos http://www.customize-it.dk/, hvis nogen kan er det ham.

Husk at hilse fra "LogTime".
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
02. september 2008 - 12:25 #2
Vi vil gerne tages i betragtning til opgaven.
TakeTwo består af mig (markedsføringsokonom) og 3 dataloger.
Så jeg skulle mene vi har de tekniske kompetencer på plads til at løfte opgaven.
Hvis du gerne vil høre mere kan jeg fanges på psj@taketwo.dk

I holder ikke tilfældigvis til i Århus området? Jeg giver gerne en kop kaffe hvis i kommer ind på kontoret så vi kan tage en lille snak om opgaven.

Mvh Peder Steen Jensen
Avatar billede tonika Nybegynder
02. september 2008 - 12:46 #3
Tak for svarene begge to.

Vi skal holde endnu et møde i morgen med en virksomhed som også påstår de kan løfte opgaven. Hvis det heller ikke lader til at føre nogle produktive vegne, vil jeg tage kontakt til dem i har anbefalet.
Men indtil videre giver vi lige dem i morgen en chance.....
(P.S vores virksomhed ligger i Charlottenlund, altså Storkøbenhavn...)
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
02. september 2008 - 13:06 #4
Det var så lidt.

Hvis vi laver lidt finkoordinering så kan vi nok godt sende en mand til KBH hvis det skulle blive relevant.

Mvh Peder Steen Jensen
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
04. september 2008 - 16:00 #5
Havde i succes med mødet?

Mvh Peder
Avatar billede tonika Nybegynder
04. september 2008 - 16:31 #6
Hej,
Det virkede som om de godt kunne lave funktionaliteten, men deres design evner var ikke videre imponerende.
Jeg har dog stadig lidt korrespondence kørende med en virksomhed vi havde møde med i sidste uge. Jeg tror måske det ender med at blive dem alligevel. Men jeg ser lige tiden an et par dage. Skal nok vende tilbage ;-)
Avatar billede tonika Nybegynder
26. september 2008 - 11:04 #7
Hej,

Nå nu fik vi endelig taget en beslutning. Vi valgte en af de tidligere virksomheder som er kommet med et tilbud der ser fyldstgørende ud. Jeg ville ønske, at jeg havde skrevet herinde lidt før. Men så ved jeg det til næste gang ;-) Endnu engang tak for jeres hjælp!
Avatar billede tonika Nybegynder
01. november 2009 - 23:18 #8
Afslutter her, tak for bidrag.