Avatar billede rrm Nybegynder
27. august 2008 - 22:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af 19 ' skærm i sølv

Jeg har pt en syncmaster 940BF 19' skærm (sølv) og nu går jeg og leder efter en skærm til (desværre er min skærm åbenbart udgået :(). Mine krav til skærmen er max 19' (det er hvad jeg har plads til) og i sølv/grå (som 940BF'eren), har i nogle gode skærme i kan anbefale (må godt ligne den skærm jeg allerede har)??? Max pris er omkring 3K.
Avatar billede rrm Nybegynder
28. august 2008 - 17:33 #2
Synes ikke den er speciel pæn... Men ellers tak...

Jeg har kigget på følgende:

http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=LS19UBQESQ/EDC&goto=productinfo&mainfunc=link

http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=LS19MYTESQ/EDC&goto=productinfo&mainfunc=link

http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=LS20HABESQ&goto=productinfo&mainfunc=link

Den første ligner den jeg har i forvejen... Nogen der nogle kommentarer/erfarringer til de forskellige skærme??
Avatar billede fluse Nybegynder
28. august 2008 - 23:53 #3
Hvis du gerne vil have 2 ens skærme, hvorfor så ikke købe 2 nye og sælge din 940BF for en plov eller lidt mere på QLX eller dba.dk? (hvilket burde være nemt!)

fx. kan du få 2x Samsung 2032BW 20" 2ms 1680x1050 skærme, som er bedere end den du har, til 3000kr og så hente lidt hjem igen på at sælge din gamle. Det er da imho bedere end at smide 2500 efter en skærm for at få en der ligner den du har!

samsung 2032BW 20":
http://www.bjtrading.dk/shop/default.asp?f=edbp&vare=232487

Fluse
Avatar billede rrm Nybegynder
29. august 2008 - 17:42 #4
Hmm, det lyder ikke som nogen dårlig ide.... Kan desværre ikke bruge den 20'', har ikke plads på mit bord :(. Men har du andre skærme du kan anbefale???
Avatar billede fluse Nybegynder
30. august 2008 - 02:05 #5
Nu fylder en 20" jo altså ikke ret meget mere end en 19"... kan være du lige skal have måle pinden frem og se efter. hehe

Men der er et hav af skærme til omkring 1500kr som kunne klare opgaven...
Det ville dog hjælpe hvis du lige skriver hvad du bruger den mest til?
For hvis du spiller meget, skal det jo være et 2ms TN panel, hvis ikke, ville du have mere glæde af et med langsomere opdaterings tid, men bedere farve gengivelse. :)

Fluse
Avatar billede rrm Nybegynder
30. august 2008 - 22:06 #6
ok, jeg skal bruge den til at udvikle med, spiller ikke specielt meget, måske en film i ny og næ...
Avatar billede rrm Nybegynder
23. januar 2009 - 22:58 #7
hmmm, endte med ikke at købe nogen. Men tak for hjælpen fluse...