Avatar billede pepsiman Juniormester
26. august 2008 - 14:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvilken php jeg skal download til dreamweaver?

hej.

jeg vil henter database fra mit mysql,men det bliver nægtes at jeg kommer ind.

det siges at jeg skal henter noget php til dreamweaver,så åbner det til mysql.hmm
jeg er usikker på at hvilken php jeg skal henter? det er så mange php-kode,ellers hvad det hedder...
http://www.php.net/downloads.php

det er første gang jeg bruger dreamweavers eget ftp..normale jeg bruger en anden ftp. det fungere meget meget fint og kan henter database fra mysql uden problem.

Hvorfor jeg vil bruger dreamweavers ftp?, det er ,fordi jeg vil have at det fungere fint med at henter billeder fra mit harddisk.det er måske alle billeder på gallery-siden viser.jeg tager en chance....

selvom det er ingen problem med en anden ftp.når jeg henter billeder fra mit harddisk.men er det nogle gang viser det ikke biller på gallery-siden. nogle gang vises det. underligt. jeg har sætte CH_MOD: 644.

På forhånden tak

Ole
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. august 2008 - 14:28 #1
... undskyld, kan godt være det bare er mig.. Men jeg har ingen anelse om hvad du skal bruge faktisk. om det er noget ftp, php, eller noget helt 3
Avatar billede pepsiman Juniormester
26. august 2008 - 14:37 #2
Bruger du dreamweaver?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. august 2008 - 14:45 #3
har gjort ja
Avatar billede pepsiman Juniormester
26. august 2008 - 14:47 #4
ok

måske hjælpe det at du forstår? undksyld,jeg er stadig newbie. :)

http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=c45f8a29&sliceId=2
Avatar billede pepsiman Juniormester
26. august 2008 - 15:05 #5
er det lige meget at hvilken php jeg henter? jeg gør bare for at download det og ser hvad det sker.
Avatar billede pepsiman Juniormester
26. august 2008 - 16:22 #6
det hjælper ikke noget.
jeg bruger stadigvæk en anden ftp,der er meget bedre.
jeg lukker her. Tak for din tid.