Avatar billede miss-g Seniormester
24. august 2008 - 21:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skal min skærm byttes?

Jeg har lige købt en ASUS VW222S fladskærm til computeren. Jeg har vel haft den i 14 dage - 3 uger, og nu opfører den sig underligt.

Se nogle skærmbilleder jeg får - det kommer lige pludselig:
http://www.nicolin.dk/asus.htm

Er det en fejl i skærmen eller er det noget på computeren?

Jeg har netop installeret SP3, men efter den installation er der en del programmer jeg har måtte installere igen før de virkede.
Avatar billede miss-g Seniormester
24. august 2008 - 22:11 #1
Hvis jeg slukker skærmen på og tænder den igen, så bliver den som regel normal igen. Men der kan gå 1 minut så er den gal igen.

Hvis jeg rykker lidt i skærmkablet bag på skærmen kommer der lidt streger på billedet. Er det mon kablet der er dårligt?
Avatar billede triggy Nybegynder
24. august 2008 - 22:25 #2
normalt med skærme er det bedste at teste på en anden pc, og med et andet kabel. Så viser det sig hurtigt hvor fejlen ligger.
men da den virker igen hvis den har været slukket, så er det nok skærmen den er galt med, og så skal den til reparation.
Jeg ville dog lige teste med et andet kabel først.
Avatar billede miss-g Seniormester
27. august 2008 - 15:47 #3
Jeg har ikke lige noget andet kabel....hm.

Nå men i går og i dag har den ikke opført sig mærkeligt. Jeg tror dog at jeg vil ringe til ASUS og høre dem.
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
28. august 2008 - 00:13 #4
Det er helt sikkert en hardware-fejl medmindre du selv syntes det skulle det er normalt *smiler*
Avatar billede miss-g Seniormester
25. september 2008 - 10:25 #5
Der har ikke været noget siden. Hvad der var galt ved jeg ikke.