Avatar billede michaeltryl Seniormester
24. august 2008 - 01:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

div positions problem

jeg har et problem med at placere en div.
I kan se problemet på http://test.magiske-michael.dk/
i skærmopløsning 1280x800 er det fint men ændres opløsningen flytter den div med teksten sig er der en som ved hvordan jeg får den div til at blive hvor den skal være?
Avatar billede keysersoze Guru
24. august 2008 - 09:50 #1
når du positionere gør du det i forhold til det mest nærliggende positionerede - i dit tilfælde body og så længe du har placeret div'en hvor du har kan du ikke ændre på placeringen. Jeg tror i stedet at du skal centere din div med margin: auto og så give den tilpas margin/padding til at blive placeret som ønsket.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
24. august 2008 - 10:09 #2
Jeg flyttede div til det tabel felt hvor det skulle være og det virkede.
min div ser nu sådan ud.
<div style="margin:5,5,5,5; position:absolute; width:220px;">

tak for hjælpen, bare smid et svar så får du point
Avatar billede keysersoze Guru
24. august 2008 - 10:29 #3
(: