Avatar billede gleamdk Nybegynder
20. august 2008 - 10:20 Der er 1 kommentar

Image resize problem.

Hej Eksperten.dk

Er ejer af siden www.gleam.dk og vi har stødt på et stort problem jeg ikke selv kan løse og vores programmør er ikke tilgængelig.

Håber det er ok jeg spørger herinde :)

Som i kan se vises billeder ikke i thumbnails, angiveligt pga. et php script af en art som nu ikke længere virker fordi hosten opdaterede deres firewall.

Det er vigtigt for mig at problemet løses hurtigt, og jeg giver gerne 200kr for at få det løst. Tager det lang tid skal der selvfølgelig mere til.

Ved ikke om det er ulovligt at oprette sådan et indlæg herinde? Hvis det er så er der vel nogen der kan guide mig i den rigtige retning :)

Mvh. Sebastian Petersen
Gleam.dk
info@gleam.dk

msn: mfka@jubiimail.dk
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. august 2008 - 12:00 #1
Det er ikke tilladt det du har gang i her.
Du bør oprette spørgsmålet under OPGAVER.

Her er et direkte link til billedet:
http://www.gleam.dk/images/thumb/ImgRed.php?f=http://www.gleam.dk/images/shuttershadesreddark.png&width=78&height=78

Og den melder fejl.