Avatar billede nielsenmathias Nybegynder
19. august 2008 - 12:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fælles webcontent?

Hejsa.

Er lidt på herrens mark, da dette rækker uden for det jeg normalt beskæftiger sig med. Forvent derfor ikke at mine terminologier er helt på plads! :)

Mit problem er som følger:
Jeg har to næsten ens applikationer som jeg indtil nu har vedligehold seperat (overført opdateringer fra én til den anden manuelt). Det er jeg træt af. Jeg arbejder i Eclipse og har derfor oprettet et normalt java projekt og overført alle fælles java-filer og bedt mine to applikationer om at inkludere dette projekt på classpath (bliver så automatisk konverteret til en jar ved runtime og placeret i <apache>\webapps\<app>\WEB-INF\lib). så langt så godt.

Jeg vil dog også meget gerne have (noget af) indholdet af WebContent mappen i dette fælles projekt, da applikationerne også her deler meget fx. xsl og css stylesheets, javascript, billeder osv. Det aner jeg dog ikke hvordan jeg skal gribe an.

Hjælp er meget velkommen! :)

På forhånd tak,
Mathias
Avatar billede nielsenmathias Nybegynder
19. august 2008 - 14:41 #1
forkert kategori tror jeg, lukker her. kig i j2ee hvis det er! tak
Avatar billede nielsenmathias Nybegynder
19. august 2008 - 14:41 #2
lukket
Avatar billede nielsenmathias Nybegynder
19. august 2008 - 14:41 #3
nu