Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
14. august 2008 - 19:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

God computer skærm

Jeg vil gerne købe en computer skærm men har lidt svært ved at finde rund i det store udvalg.
Jeg søger en skærm med
1. HDMI indgang
2. Omkring 22”
3. fysiske indstillings muligheder
4. 2 ms. opdaterings hastigheder
5. Fuld HD 1024 dbi.
Nogen der kan anbefales
Avatar billede darrich Novice
15. august 2008 - 12:47 #1
En god skærm til spil er 4-5 ms ganske fint, så studser lidt over, hvorfor du sætter så højt et krav (går ud fra du har dine grunde)

2 ms opdaterings hastigheder sætter begrænsningen til max 22" (som teknologierne er p.t.)

Vil anbefale Samsung.
http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/spec.do?group=computersperipherals&type=computersperipherals&subtype=monitors&model_cd=LS22MEXSFV/EDC
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
15. august 2008 - 18:30 #2
Tak for informationen omkring ms-hastighed det ville jeg huske. Til gengæld er det med Fuld-HDMI rimelig vigtigt for mig.
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
19. august 2008 - 14:37 #4
Jeg siger tak isært med det om ms læg et svar så skal du få point.
PS: undskyld jeg svare så sent.
Avatar billede darrich Novice
20. august 2008 - 15:21 #5
god fornøjelse med grejet :o)