Avatar billede The Real Yoda Juniormester
11. august 2008 - 19:32 Der er 1 løsning

IIS Taber session

Hey eksperter

Nu er den rigtig gal..

Et site, ligger på en 2003 Webedition, sammen med 5 andre sites.

Ingen af disse sites har mange hits eller noget.

Men alligevel så kan serveren/sitet ikke holde sessions i den tid den skal .. Det er meget forskelligt hvornår sessions ryger.

Jeg har prøvet at køre IIS 5 isolated, og har prøvet at disable recykling på serveren, men intet af det hjælper.

Og der er ingen problemer hvis det køre på en anden server.
Dog skal det køre på denne server.. Så problemet skal løses.
Er der nogen der har en fornuftig løsning.

Alle sitesne er lavet i enten html eller ASP VB script.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
19. august 2008 - 08:38 #1
Antageligvis ingen gode bud her..