Avatar billede Slettet bruger
09. august 2008 - 20:52 Der er 8 kommentarer

Stor skærm

HEj vil gerne have en tv skærm jeg kan slutte min pc til nogle der har en ide? til et tv
Avatar billede coderdk Praktikant
09. august 2008 - 21:02 #1
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2008 - 21:12 #2
jo det ser fint ud

hvad er det jeg skal være sikker på at tvét kan ?
Avatar billede coderdk Praktikant
09. august 2008 - 21:46 #3
TV'et har HDMI, så du kan enten bruge et HDMI-kabel, eller et DVI-til-HDMI-konverterstik for at tilslutte til TV'et. TV'et understøtter 1:1-pixel mapping  via HDMI... 1:1 er vigtigt for at det ser godt ud fra en PC.
Avatar billede coderdk Praktikant
10. august 2008 - 13:06 #5
Jeg ved ikke om den har 1:1 pixel mapping... Den er så heller ikke noget der ligner HD - opløsningen på TV'et er 1024x768... Hvis det kun var til TV og alm. DVD, ville den sikkert være helt fin!
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2008 - 13:27 #6
okay dvs pris mæssigt skal jeg op i den klasse du linkede til
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2008 - 12:33 #8
har kigget rundt nu hvad med ms hvordan skal de väre