Avatar billede blackscorpion Nybegynder
09. august 2008 - 09:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stor sms tekst på HTC Touch Diamond.

Hej E.

For en lille måned siden blev jeg den stolte ejer af HTC's nye skud på stammen, Touch Diamond.

Jeg har siden hen flashet rommen og radio'en, og skiftet styre system på den, med stor tilfredshed, både hvad angår hastighed og batteri tid.

Der er dog bare én ting der irriterer mig en smule... for 2 dage siden, begyndte teksten på sms'erne, når man åbner op og skriver, langsomt at blive større og større.

Altså ikke teksten som man skriver, men på den indkomne og afsendte sms'er.

Har før haft problemet hvor jeg fik det løst ved at skrifte zoom niveau på den, men det trick virker ikke her.

Nogle der kender til en metode hvor man direkte kan gå ind og angive størrelse på sms teksten, enten i indstillinger, advanceret indstillinger eller på anden måde skifte det?

For er ved at være ret irriteret over at hvis sms'en fylder mere end 4-5 linjer, så skal jeg scrolle for at læse det hele.

ps. Det er ikke den tekst men får frem, når man scroller over på sms'er i TouchFlo3D'en, men der imod den man får frem hvis man trykker "Flere" og vælger en "Samtale".

Håber i forstår.
Avatar billede coderdk Praktikant
09. august 2008 - 11:34 #1
Fra xda-developers: "At the threaded sms screen....put your finger on the circle button's circumference and move it clockwise..or CCW for smaller font.." ?
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
09. august 2008 - 11:37 #2
coderdk.. du ved godt at hvis du har ret.. så skylder jeg dig efterhånden snart en kold fadbamse for al din hjælp *G*
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
09. august 2008 - 11:39 #3
okey... nu syntes jeg snart du er ved at irriterende når du altid har ret. :S

smid et svar. *G*
Avatar billede coderdk Praktikant
09. august 2008 - 11:54 #4
*LOL* sejt :)
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
09. august 2008 - 12:03 #5
:P