Avatar billede zanfyste Nybegynder
08. august 2008 - 02:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

dvd brænder hjælp

Hej Jeg har en brænder som ikke virker som den skulle

Samsung SN S082H

Har opdateret firmwaren til SN-S082H_SB01

men der var ingen forskel

Har prøvet med Gigantain Dvd+r
Og Verbatim advanced azo+ DVD+r

Og jeg har et andet mærke som ikke står på dem men også dvd+r, som den godt kan brænde
Som jeg har brændt et par stykker af siden jeg fik den byttet for at den slet ikke kunne brænde dvd'er.

Synes det er mærkeligt.

Før jeg fik brænderen byttet kunne den godt brænde på de dvd'er jeg har nævnt længere oppe. Og nu kan den ikke brænde på dem.

Men den kan godt læse dvd'er som er brændt af den anden brænder jeg har som er en Samsung TS-h552U, som godt kan brænde på de dvd'er ovenfor

Mvh Simon
Avatar billede kick Nybegynder
08. august 2008 - 06:23 #1
Lyder til at den er defekt på en eller anden måde,så få den byttet til et anden mærke
jeg bruger selv kun Plextor brænder og de virker altid,og er rimlig i pris.
Avatar billede explodedk Nybegynder
08. august 2008 - 08:19 #2
er du sikker på den nye understøtter +r ?? lyder lidt som om den kun understøtter -r..
den burde ud fra en hurtig google søgning.
Avatar billede zanfyste Nybegynder
08. august 2008 - 09:55 #3
Jeg har nogen andre dvd'er som den godt kan brænde på som er +R

Men inden jeg fik brænderen byttet kunne den godt brænde på verbatim +r som jeg ikke kan brænde mere med den her brænder af samme model bare skiftet ud af zepto, under garentien
Avatar billede zanfyste Nybegynder
11. august 2008 - 02:29 #4
Nogen der ved hvad der kan være galt ?
Avatar billede zanfyste Nybegynder
11. august 2008 - 02:30 #5
Jeg bruger Nero til at brænde med hvis det gør en forskel ?
Avatar billede kick Nybegynder
11. august 2008 - 17:40 #6
Du kan prøve at bruge IMGburn det er gratis og se om du kan kan få den til at virke med det.

http://www.imgburn.com/
Avatar billede zanfyste Nybegynder
11. august 2008 - 23:01 #7
Har lige prøvet programmet. Det gjorde ingen forskel. kunne stadig ikke læse skiverne
Avatar billede zanfyste Nybegynder
29. september 2010 - 18:38 #8
.