Avatar billede bakkers Nybegynder
06. august 2008 - 09:31 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

google søgning

Hej

Når jeg laver en søgning på leasing af bil, kommer hjemmesiden leasingafbil.dk op på første side.. Det undrer mig lidt hvordan det er lykkes for hvis man tjekker siden så har de ingen andre sider der linker til dem og pagerank er 0..

Nogle der kan se hvordan de rammer første side med søgningen leasing af bil??
Avatar billede w13 Novice
06. august 2008 - 09:35 #1
Jeg får den ikke op, når jeg søger.

Men det skyldes vel kun domænenavnet, som jo indeholder præcis det, du søger på.
Avatar billede 2c Nybegynder
06. august 2008 - 09:41 #2
Jeg får den op som nr. 4.
Det er helt sikkert på grund af domænet.
Avatar billede madx Nybegynder
06. august 2008 - 10:31 #3
Det er klassisk for et nyt website... dels er sitet ikke med i alle datacentre endnu og dels svuppen det op og ned i placeringer indtil det lander. Måske højt oppe, måske i glemsel - f.eks. fordi der ingen relevante indgående links er.

Sitet er pænt hård optimeret til "leasing af bil", så det er sandsynligt at det ender i et spam-filter.

Jeg vil ikke forvente at sitet holder side 1 på sigt, så der er ingen grund til at spekulere i hvordan de så gør det ;-)
Avatar billede bakkers Nybegynder
06. august 2008 - 10:34 #4
Ok super, viste ikke at domænet også talte med..
Kan jeg dele point ud til Jer alle da i alle kommer med noget jeg kan bruge?
Avatar billede 2c Nybegynder
06. august 2008 - 10:39 #5
Ja, det kan du godt, vi skal bare alle have lagt et svar :-)
Avatar billede w13 Novice
06. august 2008 - 10:45 #6
:)
Avatar billede bakkers Nybegynder
06. august 2008 - 10:58 #7
super, tak for hjælpen :)
Avatar billede w13 Novice
06. august 2008 - 10:59 #8
Tak for point! :)