Avatar billede serverservice Praktikant
04. august 2008 - 11:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Computer & server hardware - hvilken grossist kan I anbefale ?

Jeg er ved at opbygge en webshop med primært server/netværks - hardware , men også lidt computer og tilbehør.

Jeg har brug for en grossist som har et godt udvalg i servere , gerne IBM og HP , evt. Dell. Desuden kan jeg ikke binde mig til et bestemt beløg pr. måned endnu , hvilket udelukker de største grossister som kræver en vis volumen. Desuden har jeg behov for en grossist til computerhardware og det er nemmest hvis det er den samme.

Hvem kan I anbefale ?

på forhånd tak. MVH Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
04. august 2008 - 11:19 #1
Jeg har brug for flere leverandører - vi snakkes ved ---
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. august 2008 - 11:26 #2
Avatar billede serverservice Praktikant
04. august 2008 - 12:31 #3
Tak for et godt link.
Nogen der kan sige mig hvilke leverandører der ikke har krav om minimum salg af et vis beløb ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. august 2008 - 13:13 #4
Mange af dem, men måske det er en ide at ringe til hver enkelt og snakke med dem. Det kræver jo lidt manuelt arbejde, at starte en virksomhed :)
Avatar billede serverservice Praktikant
04. august 2008 - 23:50 #5
Ja det er jeg godt klar over at det kræver noget arbejde - jeg er heller ikke helt nystartet - har været igang med mit firma i ca 1½ år og har så fået ideen til en webshop primært baseret på server området + andet.
Jeg venter lige atser om der ikke kommer lidt flere tips.
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. august 2008 - 14:12 #6
kommer der mon mere?