Avatar billede haolan Nybegynder
03. august 2008 - 14:05 Der er 1 løsning

403 Forbidden på lokal server

Hej

Jeg har installeret Xampp på mine to computere og har på den ene kodet lidt af en hjemmeside op, som jeg nu vil kode videre på, fra min anden PC.

Jeg har lagt alle filerne og databasen over på et usbstik og flyttet dem over på min anden PC i htdocs folderen.

Men når jeg åbner sitet i browseren skriver den 403 forbidden. Jeg har prøvet at chmodde alle filerne i mappen med $ sudo chmod -R 777 *.* Men det hjælper ikke.

Jeg har tjekket at jeg har læse og skrive rettigheder til alle filerne.

Jeg har en htdocs liggende i min mappe, som jeg har prøvet at fjerne, men det hjalp heller ikke.

Hvad kan der være galt?
Avatar billede haolan Nybegynder
30. september 2008 - 18:35 #1
nvm then..