Avatar billede djsimonsen Juniormester
01. august 2008 - 15:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

fladskærm tilsluttet bærbar

Min skærm på den bærbare er gået i stykker, så jeg kan kun se noget af billedet. Jeg har nu tilsluttet en fladskærm (via stik bag i computer), hvilket også virker, men fladskærmen står meget uklart. (sløret)
Jeg kan ikke finde ud af at opdatere drivere, da jeg ikke får muligheden at vælge mellem skærm 1 og 2, som jeg kan se nogle af de andre brugere har.

Er det driveren det er galt med, og hvordan installere jeg den nye skærm ? Kan man evt. slukke for skærmen på den bærbare, så det kun er skærm 2 der bruges.
Avatar billede peet-49 Novice
01. august 2008 - 15:52 #1
Sæt Hz i skærm til 60Hz
Avatar billede djsimonsen Juniormester
01. august 2008 - 15:53 #2
det står den til. Skærmen på den bærbare er ok klar (det jeg kan se) hvor det kun er den eksterne der er sløret. Kan det have noget at gøre med at den ikke er installeret ?
Avatar billede peet-49 Novice
01. august 2008 - 15:56 #3
Det kan det, gå i enhedshåndtering og slet skærm og skærmkort, genstart og lad systemet indstallere driver igen.
Avatar billede djsimonsen Juniormester
01. august 2008 - 16:11 #4
det har jeg prøvet, men den tager skærm og driver til den bærbare. Jeg ved ikke hvor jeg kan fortælle computer at den er den eksterne den skal koncentrere sig om.
Avatar billede peet-49 Novice
01. august 2008 - 16:42 #5
Højreklik et tomt sted på skrivebordet/egenskaber/indstillinger/skærm - er der kun 1 skærm der? Så mangler du sikkert en opdateret driver til skærmkortet.
Avatar billede peet-49 Novice
01. august 2008 - 16:53 #6
Har du ikke 2 skærme i enhedshåndtering.
Avatar billede djsimonsen Juniormester
01. august 2008 - 16:59 #7
Nej der er kun 1 skærm
Avatar billede djsimonsen Juniormester
12. april 2011 - 09:40 #8
Lukkes