Avatar billede plindstrup Nybegynder
30. juli 2008 - 17:13 Der er 1 løsning

Installation af ffmpeg m.v.

Hej

Jeg har købt noget hosting hos FutureHosting, hvor jeg har en "virtuel" server.
Har adgang til Plesk og andet underligt.

Som den grønne nybegynder jeg er (ja, måske var det tosset at købe en "avanceret" løsning) så er det et under at det er lykkes mig at oprette tingene derinde, så jeg da trods alt har en fungerende hjemmeside.

Men men men. Nu skal jeg rode med nogle scripts som kræver at jeg har ffmpeg installeret.
Har forsøgt mig et par gange, uden held (måske jeg ligefrem har rodet mere end jeg har gavnet).

Så nu søger jeg hjælp her. Er der nogen der vil installere ffmpeg for mig (samt andre krævede installationer)?
Det er på RedHat forresten. Og der er som sagt adgang til Plesk og andre firnurlige ting.

Udover point herinde, så finder vi nok ud af noget.
Avatar billede plindstrup Nybegynder
07. august 2008 - 17:30 #1
Har købt server ved anden udbyder, hvor alt det påkrævede var installeret.
Spørgsmål lukkes