Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2008 - 21:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3 dele internet ud til flere computere

ideen er flg

1) 3 usb modemmet sidder i usb porten

2) der er et proxy program der deler forbindelsen ud til computerens interne netkort

3) netkortet er koblet på en cisco voip router på wan porten

4) på lan portene på voip routeren sidder de 2 maskiner

5) ip telefoni opsat i cisco routeren

teknisk ved jeg det kan lade sig gøre og 3 understøtter ip telefoni over usb modemmer men hvordan skal det laves i xp .

og hvad proxy program skal bruges ,jeg ved godt man kan lave noget internet deling i xp men ved bare ikke hvordan og fordelen ved et proxy program er jo den gemmer siderne man besøger så det går hurtigere .

200p til en brugbar løsning der forklares i et sprog der er til og forstå ;-)
Avatar billede leif Seniormester
26. juli 2008 - 12:31 #1
Hvorfor ikke bare købe en Router som understøtter USB Modem ? Så vil forbindelsen virke ligesom en almindelige ADSL
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2008 - 13:41 #2
jo ja det er jo den nemme løsning hvad modeller findes der uden man skal op i en formue
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2008 - 22:59 #3
-