Avatar billede andreasbm Nybegynder
24. juli 2008 - 15:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 skærme på en Asus Pundit P1

Hejsa,
Understøtter det grafikkort, der er onboard i min Asus Pundit P1, tilslutning af to skærme? Der er både DVI og VGA-stik bagpå. Jeg har ikke kunnet finde svaret i dokumentationen, på asus hjemmeside eller andre steder.

Hvis ikke onboard-grafikkortet understøtter to skærme, hvad vil så være den nemmeste (billigste) vej til at tilslutte to skærme. Jeg skal ikke bruge PC'en til "grafiktunge" opgaver.

AndreasB
Avatar billede andreasbm Nybegynder
24. juli 2008 - 20:41 #1
Ok, måske hjælper følgende spec.oplysninger:
CPU: AMD Athlon 64X2 Dual 4000+
Onboard-grafik: Nvidia Geforce 6150

Anyone?

AndreasB
Avatar billede andreasbm Nybegynder
27. juli 2008 - 10:20 #2
Svar fundet:
Ja, det kan man godt med en skærm i DVI og en i VGA kører det helt af sig selv.

AndreasB