Avatar billede overgaard1605 Nybegynder
21. juli 2008 - 19:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Animeret tæller

Jeg er på udkik efter en animeret tæller.. Det er til at tælle kroner (kr) altså en der tæller op fra 0 kr til xxxx kr.
Det skal gerne være sådan det glimter osv..
skal bruges i en film hvor det vises sammen med en god shoppe tur.. altså sådan det illustrerer hvor mange penge man bruger..

nogle der ved om man kan finde sådan et film klip/animation på nettet, eller er der nogle der hurtig kan strikke sådan noget sammen.
Avatar billede mismis Nybegynder
21. juli 2008 - 21:25 #1
det funger bare ikke helt sådan

man kan godt lave noget flot, problemet er så bare at hvus det er nårmal film / animation
så er tælleren låst til at tælle op til et bestemt beløb
og det lyder ikke som det du ønsker

skal du have det som det lyder til skal der laves en kombination af grafik og en del programmering for hvordan vil du styre hvor meget den skal tælde op til

den kan jo ikke se hvad du har i pungen

og har du ingen til at programere skal det laves som en 2D eller 3D animation, og så er du bundet af at den kun tæller op til 1 tal
med mindre man laver fx 10 animationer med 10 forskellige slut tal

mis
Avatar billede mismis Nybegynder
31. juli 2008 - 11:16 #2
kom du videre med udforskning af dit tæller system ?

mvh
mis
Avatar billede overgaard1605 Nybegynder
31. juli 2008 - 12:35 #3
jeg lavede det bare som nogle billeder der talte op, men du får point ellers tak for svaret
Avatar billede mismis Nybegynder
31. juli 2008 - 15:41 #4
takker og bukker
blev det godt ellers
kan man se det nogle steder