Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
21. juli 2008 - 09:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

.NET 1.1 på en w2k3 x64 maskine

Hej,

Jeg har en x64 w2k3 server, som jeg gerne vil have .NET 1.1 på, til websites.

Under IIS kan jeg vælge .NET 2.0, men ikke .NET 1.1, selvom det er installeret og opdateret på maskinen.

Jeg har .NET 1.1 under website extensions, men det kan ikke vælges i dropdown i .NET tabben.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2008 - 15:40 #1
.NET 1.1 findes vist kun i 32 bit versions mens 2.0 findes i baade 32 og 64 bit version.

Jeg gaetter paa at det er p.g.a. de 32 bit at du ikke kan se den.

En 1.1 app boer normalt kunne koere paa 2.0 - har du problemer med det ?
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
21. juli 2008 - 16:25 #2
Hej Arne,

Det viser sig at jeg nok ikke engang behøver .NET 1.1
Det som skal sættes op, er en .dll fil, som indeholder applikationen.
Jeg troede at det var fordi den skulle køre .NET 1.1, men det tror jeg ikke det er længere.

Jeg får blot en fejl 404 2, når jeg forsøger at starte .dll filen.
Det er egentligt blot en flytning fra en server til en anden server, så det burde være simpelt. Er der noget jeg overser med hensyn til at køre denne .dll?
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
21. juli 2008 - 16:31 #3
Det skal siges at der er sat en dedikeret application pool op til mappen som indeholder .dll filen, og der er sat script permissions til scripts and excecutables.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. juli 2008 - 22:11 #4
Har du checket om DLL'en er god ?
Avatar billede sylvesternielsen Nybegynder
02. april 2009 - 20:43 #5
Smider du et svar?
Avatar billede arne_v Ekspert
02. april 2009 - 20:47 #6
OK

(selvom jeg nu ikke synes at jeg har bidraget med saa meget)