Avatar billede mbs- Nybegynder
19. juli 2008 - 11:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

bluetooth write support i ubuntu

Hej.

Jeg har en masse filer som jeg overførte fra min telefon til min pc. Det er en nokia 6500c. Jeg gjorde det via bluetooth.

Når jeg prøver at smide det tilbage på min telefon, får jeg bare en fejlmelding om at den ikke understøtter backend. Det er som om jeg ikke har rettigheder til at sende filer til min telefon.

Men når jeg bruger bluetooth-sendto command i terminalen kan jeg godt gøre det.

Men det er bare lidt træls at bruge den command til over 1000 billeder. Der må da være en "træk og slip" måde at gøre dette på.

Håber på svar.

Mvh. Michael
Avatar billede mbs- Nybegynder
15. oktober 2008 - 19:44 #1
Det var kun på min laptop det var galt. Desktop virker fint!
Avatar billede mbs- Nybegynder
15. oktober 2008 - 19:44 #2
(også fik jeg ændret en masse rettigheder på telefonen)