Avatar billede lord-jonas Nybegynder
18. juli 2008 - 15:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Domæne

Jeg har set på mange sites at hvis man besøger dem , og går ind på en unsider blive domænet ved med at hede det samme www..dk
Men når jeg laver sites og går ind på in under side, skriver den www.lala.dk/default.asp?page_id=7

Kan man på en smart måde undgå det?
Avatar billede keysersoze Guru
18. juli 2008 - 15:44 #1
altså - adressen skal forblive den samme og ikke angive filnavn? så er du tvunget til at benytte frames eller den noget mere indviklede teknologi ajax.
Avatar billede lord-jonas Nybegynder
18. juli 2008 - 15:45 #2
Hm jaae tænkte det sgu nok, så skal jeg jo til at lave hele lortet om :S
Avatar billede cpufan Juniormester
18. juli 2008 - 15:46 #3
ja førhen brugte man det meget,

det hedder frames,
men man er gået bort fra det, da søgemaskinerne ikke kan lide frames.

se evt. her hvordan

http://www.html.dk/artikler/00047/
Avatar billede keysersoze Guru
08. september 2008 - 10:41 #4
lukketid?
Avatar billede lord-jonas Nybegynder
09. juli 2010 - 10:01 #5
slut
Avatar billede keysersoze Guru
09. juli 2010 - 10:10 #6
Tak for hjælpen?
Avatar billede lord-jonas Nybegynder
09. juli 2010 - 13:38 #7
Fik det aldrig lavet.
Men ja, tak for hjælpen.
Avatar billede keysersoze Guru
09. juli 2010 - 14:16 #8
Du har stadig stillet et spørgsmål, har fået et svar og har haft rig mulighed for at spørge yderligere ind til problematikken - at du så har valgt ikke at lave det alligevel skal vel ikke gå ud over dem, der bruger tid på at hjælpe...