Avatar billede niclask Nybegynder
18. juli 2008 - 14:55 Der er 1 kommentar

Spil vil ikke åbne med Daemon Tools?

Hej eksperter

Jeg har lige haft hentet et spil, som jeg har prøvet at få åbnet ved hjælp af Daemon Tools.

Mappen med filerne ser således ud efter DL:
http://www.keepmyfile.com/image/abca712283669

Efter at have pakket dem ud og kørt dem med Daemon Tools ser de derefter sådan ud:
http://www.keepmyfile.com/image/346c722283670

Efter jeg har mounted dem med Daemon Tools og startet CD-Rom'en sker der ganske enkelt ikke noget overhovedet.

Jeg har før været ude for at man er nødt til at erstatte AutoRun ikonet med et andet, således at spillet kan spilles uden CD-Rom, men er der nogle der kan se noget der tyder på at det også er tilfældet her?

Eller evt. har været ude for det samme og ved hvad man skal gøre for at løse dette.

Håber nogle kan hjælpe.

Venlig hilsen
/NiclasK
18. juli 2008 - 16:38 #1
... hentet et spil...
Hmmm... det er nok noget mere sikkert (=virkende) hvis du _køber_ det istedet...