Avatar billede yalayala Nybegynder
16. juli 2008 - 21:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opsætning af VB på server eller local PC ?

Sider med noget jeg har lavet i VB og vil gerne have det kørt uden selve programmer microrosoft visual studio.

Men får denne fejl når jeg prøver at køre siden i firefox efter det er compilet <%@ page language="VB" masterpagefile="~/MasterPage.master" autoeventwireup="false" inherits="_Default, App_Web_e1zzh-fr" title=" Velkommen til kokken.dk's bestillingsliste" %>
-^

Hvis jeg åbner den compilede fil i MVB siger den noget med overloads oppe i toppen af Paget.

Har aldrig sat sådan noget op før, så tror måske jeg griber det forkert an.

Tak
Avatar billede aaberg Nybegynder
17. juli 2008 - 07:59 #1
Du kan ikke bare køre en asp.net hjemmeside. Den skal sættes op i Internet Information Services, som er Microsofts webserver.

Se eventuelt den officielle hjemmeside:
http://www.iis.net/

Her finder du også tutorials og dokumentation.
Avatar billede aaberg Nybegynder
11. september 2008 - 10:34 #2
Fik du svar på dit spørgsmål?