Avatar billede wicked Juniormester
16. juli 2008 - 19:19 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

billigste 32" lcd tv

Hey eksperter

Jeg søger det billigste 32" fjernsyn der findes. Mit eget gamle tv er lige stået af og skal have et nyt hurtigst muligt, men jeg aner intet omkring tv, og jeg er faktisk også lige glad :P Jeg bruger det kun til at stene Simpsons og spille lidt WII så jeg sætter ikke de store krav til hverken full HD eller plasma eller hvad alt det smarte nu hedder. Der er point til ham/hende der kan finde det billigste :)

//wicked

Ps. Ved godt kategorien stinker, men findes der nogen bedre!?
Avatar billede fun22 Nybegynder
16. juli 2008 - 19:31 #1
Tror dette er det billigste... Men ved ikke noget om kvaliteten..

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=385333&searchArea=&Soegeord=
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2008 - 20:35 #2
Avatar billede wicked Juniormester
17. juli 2008 - 18:42 #3
Har kig på det sidste fra john_stigers. Smid svar begge så fordeler jeg lidt point :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juli 2008 - 21:21 #4
;)