Avatar billede poulv Nybegynder
15. juli 2008 - 22:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

fjerne avg free

kan ikke fjerne avg free får denne medd. når jeg forsøger, hvad gør jeg:

nstaller initialization failed due to following error:
    Error: @AvgErrorCode_0x0253 %FILE% = "C:\Program Files\AVG\AVG8"
        @AvgErrorCode_0x0020

venlig hilsen

poul vester
15. juli 2008 - 23:24 #1
(Hvorfor vil du fjerne den ?)
Avatar billede poulv Nybegynder
16. juli 2008 - 00:36 #2
den blokerer for andre programmer

venlig hilsen
poul vester
Avatar billede Jensen DK Novice
16. juli 2008 - 06:36 #3
Gå ind og download ccleaner.http://www.ccleaner.com/download
Når den er installeret åben cleaner klik på værktøjer ude til venstre og afinstaler derfra, hvis det ikke kan lade sig gøre må du prøve at instalere AVG8 påny oven i den gamle og så afinstallere igen, så kan du jo prøve Avast antivirus som du kan hente her den er også på Dansk. http://www.pcworld.dk/download/12/1419
det er et rigtigt godt program.
16. juli 2008 - 08:37 #4
"...den blokerer for andre programmer..." - På hvilken måde ?

Joooo hvis du vil install andre sikerhedsprogrammer så har du ret...
Avatar billede Jensen DK Novice
16. juli 2008 - 09:17 #5
Du kan godt installere andre sikkerheds programmer uden at den blokere, jeg har instaleret Avast så det nu kører samtidig med AVG 8 jeg lavede samme forsøg med AVG 7.5 da det var in, og indtil nu arbejder de fint sammen, der har ikke været nogen ulemper, jeg har 4 komputere kørende, en med AVG 8.0 en med Avast, og 2 med begge programmer samtidig.
Avatar billede Jensen DK Novice
16. juli 2008 - 13:31 #6
Glemte at skrive at du kan blive nød til i CCleaner at gå over til venstre klik på værktøjer, derefter klik på opstart find AVG og stop den så kan du slette den, når den er stoppet.
Avatar billede poulv Nybegynder
16. juli 2008 - 16:16 #7
Hej silbidor

mang tak for hjælpen avg er fjernet og mine programmer virker igen. De mail jeg modtager åbner ikke før jeg ønsker det, derfor vil jeg prøve en tid uden sikkerhedsprogrammer.

v.h.
poul
Avatar billede poulv Nybegynder
16. juli 2008 - 17:20 #8
prøver igen

v.h. poul
16. juli 2008 - 22:13 #9
"...derfor vil jeg prøve en tid uden sikkerhedsprogrammer..."

... du ka' sandelig godt få 'snavs' indenbords uden at det har noget med E-mail at gøre !!!

Jeg ka' vise flere hjemmesider som hvis du ikke har seriøse sikkerhedsprogram(mer) så er du let på 'røven' ...
Avatar billede c-holst Novice
17. juli 2008 - 12:35 #10
vil man for en stund køre uden dit eller dat kan man gå i

Start, kør, skrive msconfig, fanebladet start og vinge af efter behov. Ville personligt undlade dette experiment. En ubeskyttet pc kan blive angrebet i løbet af få minuter!