Avatar billede azcii Nybegynder
15. juli 2008 - 15:13 Der er 1 løsning

Perflib errors i Event Vieweren

Hej, sidder med en server hvor application i eventviewer er oversået med to forskellige fejl.

1:
Windows cannot load extensible counter DLL CRS, the first DWORD in data section is the Windows error code.

2:
Windows cannot load extensible counter DLL CcmFramework, the first DWORD in data section is the Windows error code.

Nr 1 forekommer rigtig mange gange, de har begge source Perflib og Event IF: 1023

Er der nogen der kan forklare hvad jeg kan gøre for at slippe af med fejlen, og også gerne hvad den skyldes.
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. juli 2008 - 13:15 #1
Du kan kopiere en hel event ved at åbne en event og trykke på den "3. knap" (som kopiere oplysningerne ind i udklipsholderen) og så sætte det ind her. Det gør det meget nemmere at søge på disse fejl.

Ellers vil jeg anbefale dig at kigge på www.eventid.net og søge efter fejlene her. Der er svar på de fleste ting der.