Avatar billede 7th Praktikant
22. juni 2001 - 13:49 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Et godt billede tak :)

...af Stephen Simmonds.
Desværre kan ingen af billerne fra www.stephensimmonds.com bruges, da de alle er sådan skåret over her og der så der enten mangler top, bund, venstre/højre side...men hvis man går ind på siden og klikker på billedesektionen, så billede nr. 2 i nederste række er faktisk det jeg står og mangler, bare i fuld størrelse. Og ja jeg ved det findes et sted på nettet, dajeg har set det før, har bare ikke fundet det endnu...

Udover dette billede, eller måske et andet der er lige så godt, mangler jeg også et billede af coveret til hans originale album Alone.
Her er lige et par link hvor man IKKE kan finde det ;)

cdnow.com cdon.com cdskiven.dk rillen.dk getmusic.com amazon.com bestbuy.com bol.com hmv.com streetdance.com dezignersoundz.dk cduniverse.com og alle de andre store cover arkiver.
Avatar billede 7th Praktikant
22. juni 2001 - 13:59 #1
***billederne***

skal også lige siges...
de første 25 sider på google.com og altavista.com + kvasir.dk er blevet gennemset uden resultat.
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. juni 2001 - 08:54 #2
http://www.aftonbladet.se/puls/musik/arkiv_s.html

er det eneste jeg har kunnet finde, og billed er ikke rigtigt. søgte på www.arribavista.com

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede 7th Praktikant
25. juni 2001 - 23:08 #3
Nææ ikke alt for godt. Faktisk dårligere end det jeg har lige nu, sorry...
Må åbenbart nøjes med det jeg har så... www.passagen.se giver forresten hellere ingen brugbare resultater, så der er lukketid nu...