Avatar billede cot Nybegynder
10. juli 2008 - 16:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ishockey-interesseret søges

Hej

Jeg er i gang med at udvikle et spil. Et managerspil, for den danske Ishockey liga (AL-bank Ligaen).

Jeg er i gang med programmeringen, og jeg et startet på at udtænke hvordan spillerne skal stige i værdi, for hvordan de spiller.

Jeg er lettere interesseret i ishockey (Go Herning! ;D), men jeg mangler en der er vidende omkring sporten. Spillerne skal nemlig have en værdi sat på, og her er jeg ikke den rette, da jeg langt fra ved hvad de forskellige spillere er vær.
Det er hertil jeg mangler en samarbejdspartner, som kan hjælpe mig med at få spillere sat ind og få opdateret de kampe der nu kommer i løbet af en uge osv. Det vil selvfølgelig bare være et stort plus hvis du også kan programmere, eller har emner indenfor andet der har med webudvikling at gøre.

Hvis du har lyst til at høre mere omkring projektet, så skriv din e-mail her i tråden, og så sender jeg dig gerne noget mere info.

Med venlig hilsen
//Cot
Avatar billede cot Nybegynder
18. juli 2008 - 20:05 #1
Ingen?
Avatar billede cot Nybegynder
03. august 2008 - 09:10 #2
lukker