Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2008 - 18:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Eksperten login

Jeg er nu kommet på nettet herhjemme med en XP og Firefox

Men jeg kan ikke logge på Eksperten, med det samme username og password som jeg bruger på arbejde, hvor der ikke er problemmer.
Jeg kan logge ind hvis jeg siger jeg har glemt mit password og opretter så det samme password.

Nogen Forklaring?
Avatar billede leif Seniormester
10. juli 2008 - 09:08 #1
Ja, jeg bruger samme Username & Password på alle mine maskiner, både arbejde, hjemme og på "fremmede" computere.
Avatar billede roenving Novice
10. juli 2008 - 16:00 #2
Det har jeg aldrig haft problemer med, og jeg har prøvet rigtig mange steder !-)
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2008 - 19:30 #3
Hmm det lader til kun at være et problem med firefox 3 og ikke IE
Avatar billede leif Seniormester
10. juli 2008 - 21:26 #4
Jeg bruger FF3 hjemme og FF2 arbejde uden problemer
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2008 - 17:42 #5
Problemet var, at jeg havde kunne bruge jape44@gmail dot com tidligere uden problemer
Og løsningen var jape44 uden det andet.