Avatar billede kenneth_breve Nybegynder
07. juli 2008 - 09:03 Der er 1 løsning

Hvordan får jeg automatik opdateret filerne på min ftp server

Jeg har opsat en FTP server ved hjælp af IIS.
Filerne som ligger på ftp serveren bliver redigeret en gang i døgnet.
Når jeg logger ind på min ftp server fra en anden computer så ser jeg nogle gamle versioner af filerne.
Først efter jeg har trykket "F5" (opdater) så kan det nye indhold af filerne ses.
Hvordan får jeg opsat min FTP server så det ikke er nødvendigt at trykke "F5" for at få den nyeste version af filerne?
Avatar billede kenneth_breve Nybegynder
07. juli 2008 - 16:06 #1
Fandt en løsning på problemet

Windows FTP viewer var ikke sat til at køre i passive mode.
Her følger et link til hvordan dette gøres:
http://compnetworking.about.com/cs/novellgroupwise/ht/setpassiveftpie.htm