Avatar billede upside Nybegynder
03. juli 2008 - 14:06 Der er 2 kommentarer

hjælp til 7" touch skærm søges

Jeg står og mangler en max 7" touch skærm, da jeg er ved at gennemrenovere min gamle italienske bil, og skal bruge en skærm som jeg kan slutte til min laptop, som gemmes under sædet, da motorstyringen ændres fra denne. Problemet er bare at jeg har ledt med lys og lygte alle steder, men kan umildbart ikk finde nogen? Er der nogen her inde der har en idé til, hvor sådan en kan støves op henne? Meget gerne i EU?

På forhånd tak.

Mvh. Morten
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
03. juli 2008 - 14:27 #1
http://www.ebay.co.uk her skulle du kunne finde en
Avatar billede upside Nybegynder
03. juli 2008 - 19:33 #2
Tak, men os gerne en "rigtig" forhandler som jeg så kan henvende mig til hvis der går lort i den?