Avatar billede ixma Nybegynder
03. juli 2008 - 11:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til PC fladskærm

Hejsa,

Skal have mig en ny skærm. Har i øjeblikket en halvkedelig 19" LG 4:3 skærm. Vil gerne have en 20"-22" widescreen, da jeg har widescreen på min bærbare og ikke kan holde den 'firkantede' PC skærm ud længere.

Er rimelig simpel i mine krav:
- Flot og præsentabelt design
- 20"-22"
- Anstændig farvegengivelse og responstid (5 ms er sikkert fint)
- Helst ikke Samsung (ved de er gode, men synes ikke om designet)
- Pris: Helst under 1600-1700 Kr.

Har kigget på et par forskellige:
- http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=407076&searchArea=&Soegeord=widescreen
- http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=453103&searchArea=&Soegeord=widescreen
- http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=403082&searchArea=&Soegeord=widescreen
- http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=342360&searchArea=&Soegeord=widescreen

Kommentarer til disse er meget velkomne.

Håber på lidt solid hjælp, da det sgu er lidt af en jungle.
Avatar billede Jensen DK Novice
03. juli 2008 - 14:32 #1
Jeg ville tage den nederste phillips, de andre er sekundavare, man kan ikke få 3 retter mad for en daler, gælder alle 4.
Avatar billede ixma Nybegynder
03. juli 2008 - 21:19 #2
Snak dansk?
Avatar billede ixma Nybegynder
03. juli 2008 - 21:22 #3
Ja okay, går ud fra dit morfar-ordsprog betyder, at du ikke mener jeg kan få noget der minder om kvalitet til under 1600-1700 Kr.

Faldt lige over denne 22" Neovo hos TDC (af alle):
http://minreklame.ipapercms.dk/TDC/2008uge27tdcfdkjvfdjklv/

Nogle der kender den?
Avatar billede ixma Nybegynder
03. juli 2008 - 21:23 #4
(side 10 nederst)
Avatar billede Jensen DK Novice
04. juli 2008 - 06:27 #5
Det er en 19" du skriver i starten at du vil have noget 20"-22" widescreen, hvis du venter lidt begynder de at komme i ægte 16-9. Du kan da godt købe den 19" du linker til, men alle test viser at man får hvad man betaler for og ikke mere.
Avatar billede ixma Nybegynder
04. juli 2008 - 11:36 #6
Der er nu en 22" Neovo lige nedenunder på samme side. Det er den jeg tænker på.

Simpelt spørgsmål: Er den udmærket? (ja, jeg ved godt man kan få en bedre hvis man bruger 5000 Kr...)

Jeg er klar over, at man på ethvert marked ikke får bedre ting end man betaler for, og at man får en bedre bil for 500.000 end for 50.000.

Men jeg skal ikke have en Ferrari. Bare en udmærket skærm, der ikke ligner lort.

Og det kunne jeg sgu godt tænke mig lidt gode råd til fra en eller anden i stedet for bare at få lektioner i sammenhængen mellem pris og kvalitet. Det lærte jeg en del om på Handelsskolens første år engang i 90'erne.
Avatar billede ixma Nybegynder
16. juli 2008 - 22:29 #7
Lukker