Avatar billede set Nybegynder
03. juli 2008 - 10:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kalender i asp.net

Jeg er ved at lave en webside og har brug for et kalendersystem.
Det skal virke på den måde at den enkelte bruger kan logge sig ind i sin mappe hvor der også er andre ting den enkelte bruger har og her skal der også være en kalender hvor der kan skrives/læses noter til den enkelte dag.
De andre brugere skal ikke kunne se andres mapper og kalender, dog skal administrator kunne se alles kalendere og skrive meddelelser ind på den enkeltes kalender, det kunne f.eks være møder.
Jeg har set nogetder lignede på livemail der måske kunne bruges, måske noget i retning af kalenderen i outlook.
Avatar billede mikalj Nybegynder
03. juli 2008 - 11:19 #1
Hvad var spørgsmålet igen?
Avatar billede set Nybegynder
03. juli 2008 - 11:36 #2
Er der nogen der kender sådant et system, som man evt. kan downloade eller hjælp til at opbygge sådan en kalender.
Det skal bruges i asp.net C#.
Avatar billede flashit Nybegynder
03. juli 2008 - 23:49 #3
Avatar billede set Nybegynder
14. juli 2008 - 23:44 #4
Har set på sagen og det er et udmærket program, så det kan jeg bruge.
Smid lige et svar.
Avatar billede set Nybegynder
24. juli 2008 - 10:22 #5
lukker