Avatar billede Droa Seniormester
01. juli 2008 - 21:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gratis WebHosting med PHP og mysql?

Jeg er ved og være så træt af der næsten ikke er nogen sider mere som kan tilbyde et mere eller mindre stabilt gratisside/subdomain med PHP og mysql.. jeg syntes de sider jeg har fundet indtil nu er endten for ustabile, eller deres FTP fungere ikke

frac.dk <- deres FTP virker åbenbart ikke
dinhost.net <- mere ustabil har jeg aldrig set en hjemmeside
1go.dk <- deres subdomains virker da slet ikke mere?

findes der ikke noget der virker mere?
jeg har kun 3 krav PHP, mySQL og stabilt
Avatar billede coderdk Praktikant
01. juli 2008 - 21:22 #1
Prøv en udlænding - Der er masser at vælge imellem, hvis du ikke vil bruge penge (nogle koster 10,-/md :P)
Her er et eksempel: http://www.x10hosting.com/reviewtos?adfree
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2008 - 21:27 #2
jo da - gratis  -  www.domaindirect.dk
Avatar billede Droa Seniormester
02. juli 2008 - 10:45 #3
jeg takker mange gange mimimig, det var lige hvad jeg kunne bruge.. og de er utroligt stabile :)

valgte dog den der kostede noget, da jeg lige skulle prøve alligevel :)

point?
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2008 - 16:34 #4
held og lykke med projektet mochners
Avatar billede Droa Seniormester
02. juli 2008 - 20:34 #5
mange tak :)