Avatar billede el_fredo Praktikant
01. juli 2008 - 15:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Full Screen med 2 Skærme

Jeg overvejer at købe mig en ny skærm. I den forbindelse tænker jeg på hvordan det i praksis fungerer hvis jeg har et spil kørende i Full Screen mode - kan jeg så stadig benytte den anden skærm til messenger, firefox etc. ved blot at føre musen derover? Eller bliver den låst/en del af det Full Screen billede som jeg kører spillet i?

Er der performance problemer i forb. m. 3D applikationer når man kører på 2 skærme, eller er det minimalt?
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
01. juli 2008 - 15:56 #1
Du kan godt spille med fullscreen på den ene, og have programmer åbne i den anden.
Men du kan ikke skrive på messenger på den anden skærm, uden at spillet lukker ned. (I hvert fald ikke så vidt jeg ved)
01. juli 2008 - 16:19 #2
... min søn spiller WOW for fuld lakrids på skærm #2 imens #1 er med Livemessenger/Webcam - virker fint...
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
01. juli 2008 - 18:30 #3
- Ja men nu mener jeg at man ikke kan bare klikke over i det andet vindue, uden der sker noget i det første?
01. juli 2008 - 18:36 #4
I ovenstående WOW virker det fint...
Avatar billede el_fredo Praktikant
07. juli 2008 - 15:17 #5
Ok, tak for feedback :-)

Hvis I gider svare, så sender jeg en håndfuld points.
07. juli 2008 - 22:25 #6
Ping...
(Det var et [svar]...)
Avatar billede el_fredo Praktikant
24. juli 2008 - 13:53 #7
Så har supersquirrel haft 17 dage til at sende et svar. Jeg tror ikke det kommer, så du får alle 100 points Larry.