Avatar billede starofdk Nybegynder
27. juni 2008 - 11:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

rengøring af bærbar skærm

Hejsa

Jeg sidder med en bærbar computer, som efterhånden trænger til at få rengjort sin skærm.

Men hvordan gør jeg det bedst, så jeg samtidig skåner skærmen, det er jo ikke en "glas" skærm som på en almindelig monitor......

Det er jo ikke bare støv, men også diverse fedt-fingre, flue efterladenskaber osv......

Håber på nogle gode svar
Avatar billede squazz Novice
27. juni 2008 - 12:51 #2
Jeg ville nok ikke anbefale det som Peet har henvist til, da det er til TFT, og du højst sandsynligt har en LCD skærm...
Personligt bruger jeg noget der hedder ALLSOP (Noget jeg fandt i Bilka til en 50-100 kr.)Men det vigtigste er egentligt bare at sørge for at få fat i noget, som er uden alkohol :P
Avatar billede peet-49 Novice
27. juni 2008 - 13:03 #3
notebook.dk bruger samme på deres værksted.