Avatar billede somchai Nybegynder
25. juni 2008 - 21:51 Der er 3 kommentarer

Venligst hjælpe mig med skrivebordets baggrund.

Jeg har nogle billeder på min computer, som jeg godt kunne tænke mig at bruge som baggrund på mit skrivebord, men det sker ikke når jeg højre klikker på mit billed, og siger gem som baggrund på skrivebordet, baggrunden bliver bare lavet om til en farve? jeg håber at der er en der kan hjælpe mig, da jeg ikke er den store computer nørd PLEASE.....
Mvh
Michael Andersen
Avatar billede vejmand Juniormester
25. juni 2008 - 21:54 #1
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler.
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
26. juni 2008 - 07:02 #2
Kan du generelt ændre baggrunden via den alm. Vista metode i kontrolpanel osv osv ... ?