Avatar billede somchai Nybegynder
25. juni 2008 - 21:49 Der er 10 kommentarer

Kan ikke bruge mine billeder til skrivebords baggrund hvorfor?

Jeg har nogle billeder på min computer, som jeg godt kunne tænke mig at bruge som baggrund på mit skrivebord, men det sker ikke når jeg højre klikker på mit billed, og siger gem som baggrund på skrivebordet, baggrunden bliver bare lavet om til en farve? jeg håber at der er en der kan hjælpe mig, da jeg ikke er den store computer nørd PLEASE.....
Mvh
Michael Andersen
Avatar billede vejmand Juniormester
25. juni 2008 - 21:53 #1
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler.
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede somchai Nybegynder
25. juni 2008 - 21:58 #2
Det er jo kun for at få noget hjælp, og jo flere der ser det jo størrer er chancen jo for at jeg kan få noget hjælp eller hvad.....
Avatar billede vejmand Juniormester
25. juni 2008 - 22:03 #3
Chancen for at få hjælp bliver markant mindre, når reglerne brydes.
Luk det ene spørgsmål, og jeg tror bestemt du får hjælp.....
Avatar billede thomas_bork Nybegynder
25. juni 2008 - 22:21 #4
Det kan have noget med dit billedes format at gøre. Formaten skal være .jpg for at kunne bruges som baggrund på skrivebordet.
Avatar billede somchai Nybegynder
26. juni 2008 - 09:12 #6
hej vejmand.
hvordan kan jeg lukke det ene spørgsmål?

Mvh
Michael Andersen
Avatar billede somchai Nybegynder
26. juni 2008 - 09:31 #7
Hej Thomas Bork.

Det som du siger med at mine billeder skal være jpg format, det er alle mine billeder, men når jeg højre klikker på billedet og siger gem som baggrund, så bliver skrivebords baggrunden bare lavet om til en´farve, så lige pt er der ikke nogen her på siden som kan hjælpe/fortælle mig om hvordan jeg kan få det bragt i orden?
måske kender du et andet sted hvor du tror at jeg har bedre chancer men at få hjælp?

Mvh Michael Andersen
Avatar billede vejmand Juniormester
26. juni 2008 - 14:37 #8
Du lukker spørgsmålet ved at sende et "Svar" i stedet for en "Kommentar".
Herefter markérer du dit navn i boksen som fremkommer nederst til venstre, og klikker på "Accepter".
Avatar billede somchai Nybegynder
26. juni 2008 - 19:01 #9
Mvh Michael Andersen
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juni 2008 - 17:38 #10
Du mangler lige at markérer dit navn i boksen nederst til venstre, og klikke på "Accepter".