Avatar billede somchai Nybegynder
25. juni 2008 - 12:07 Der er 5 kommentarer

Jeg har problemer med at se min billeder(ANTIVIRUS 2008)

Jeg håber på at der er en der kan hjælpe mig lidt på vej, jeg har haft indstalleret et virus program som hedder antivirus 2008, for derefter at få at vide at det skal jeg slette med det samme, det er for farligt, det har jeg så fået slette via et andet program  som der var oplysninger om på google at jeg skulle bruge for at komme af med antivirus 2008. og nu er det helt væk fra min computer, men men nu er der opstået et andet problem, som jeg måske selv har sgat ja til, og det er at når jeg vil se mine billeder som er på min computer, så er der ved hvert billed en blå firkant med text nedenunder, og jeg skal så dobbelklikke på firkanten og så kommer billedet først, hvordan får jeg billederne frem uden at skulle dobbeltklikke, de skal bare komme frem som tidligerer når jeg åbner mappen? venligst hjælp mig, da jeg ikke er der store computer nørd PLEASE
Avatar billede summer Mester
25. juni 2008 - 12:14 #1
Avatar billede somchai Nybegynder
25. juni 2008 - 12:36 #2
Hej Summer det er helt rigtigt, men kan du hjælpe mig med mine billeder?

mvh Michael
Avatar billede fromsej Praktikant
25. juni 2008 - 18:01 #3
Følg denne vejledning:
http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm
Vi skal se logs fra Malwarebytes, Combofix og Hijackthis i nævnte rækkefølge.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juni 2008 - 19:51 #4
somchai - siger dette dig mon noget: "Spørgsmål vedr. CoAdmin" ?

(Det er det du får at vide denne kategori er til ved oprettelse :))
Avatar billede somchai Nybegynder
27. juni 2008 - 00:57 #5
Michael Andersen